Gå til innhold

polecat.demoted.org


Anbefalte innlegg

verry naice!

-er sommerfuglen hjemmelaget?

mouseoveren.. hadde håper på noe schtilig der, synes den ble litt for anonym og standard kanskje.

ellers ikke noe negativt å komme med. siden bør absolutt ikke midtstilles som det ble nevnt litt lengre oppe.

vurdering, 5/6 :thumbs:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
-er sommerfuglen hjemmelaget?

Delvis. As in eget bilde som er modifisert.

 

mouseoveren.. hadde håper på noe schtilig der, synes den ble litt for anonym og standard kanskje.

Jepp, kan være enig der. Men på den andre siden bør den kanskje ikke gjøre for mye utav seg heller. :shrug:

 

Takker for tilbakemelding! :thumbup:

Endret av PoleCat
Lenke til kommentar
Jepp, kan være enig der. Men på den andre siden bør den kanskje ikke gjøre for mye utav seg heller. :shrug:

 

Takker for tilbakemelding! :thumbup:

joda, er gjerne best å kjøre en sikker linje til å begynne med for så å kanskje endre litt når folket er klart ;)

et godt stykke arbeid, virker som om du har fått bra roen på css'en :thumbup:

Lenke til kommentar
joda, er gjerne best å kjøre en sikker linje til å begynne med for så å kanskje endre litt når folket er klart ;)

et godt stykke arbeid, virker som om du har fått bra roen på css'en :thumbup:

Godt poeng. :thumbup:

 

Roen og roen... Har jo fått hjelp til en del ting da. Men slikt lærer man fort av, iallefall med de læremestrene jeg har hatt. Så det kommer seg. :)

Lenke til kommentar

Når jeg nevnte å midtstille, glemte jeg av en eller annen grunn å si vertikalt.

 

Tenkte du kunne ha siden sånn som den var, men flytte innholdet og menyen litt ned. Synes den nye (der du justerte grafikken t.v ned) ble litt for venstre-bunn..

Lenke til kommentar
Når jeg nevnte å midtstille, glemte jeg av en eller annen grunn å si vertikalt.

 

Tenkte du kunne ha siden sånn som den var, men flytte innholdet og menyen litt ned. Synes den nye (der du justerte grafikken t.v ned) ble litt for venstre-bunn..

Dette kommer alt an på oppløsninger. Den er optimalisert for 1280x1024 (som alle burde ha pr. dags dato :p), og var i UTGANGSPUNKTET midstilt vertikalt.

Lenke til kommentar
Du kunne jo lagd en side for hver oppløsning, og en index side hvor man valgte sin prefererte oppløsning :thumbs:

Jodajoda, men det skulle vel stengt tatt ikke være nødvendig. Tipper jeg skrumper den som allerede er der litt inn, slik at den passer bedre til 1024x768 også, så får de med 800x600 bare ha det så godt. :devil:

 

Takker for kritikk btw. :thumbup:

Lenke til kommentar

Hehe, ikke noe problem, bare vent til du ser mitt nye design du, da skal du få lov å slakte :p Jeg tror faktisk jeg har en god ide, men har lite erfaring på webdesign, css og photoshop. Så det blir så som så. Du husker sikkert ikke mitt Übertalente design :cool: Det er _forkastet_ det :)

Endret av Jakob
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...