Gå til innhold

E denna maskin verd å kjøpe ?


Anbefalte innlegg

Intel Pentium 4 1,6 Boxed 1582 ,-

Abit BD7-Raid, i845 1550 ,-

AOpen HQ 45 549 ,-

Seagate Barracuda IV 60 Gb 1246 ,-

Abit Siluro GF364DDR DVI 2050 ,-

Apacer DDR 256 PC266 849 ,-

Pioneer DVD 16x/40x IDE Tray 671 ,-

Creative SB Audigy Player 675 ,-

Plextor PX-W2410A 24/10/40 IDE 1175 ,-

Hansol 710P 1931 ,-

3Com 905C 415 ,-

 

Total: 12 693 ,-

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Maskina ser bra ut den.

Personlig ville jeg gått for ett annet kabinett pga plassen og støyen

Skjermen er det en del dårlige erfaringer med, enig i at 900p er ett bedre valg, er hvert de få kronene ekstra.

Du burde vurdere å kjøpe en flattface skjerm og heller sutte på tommelen litt lengere.

det er en test på tomshardware.com på flate 19" crt

 

Harddisken en stille og bra. WD er ørlite raskere.

 

Noen små forandringer, og det er nøyaktig samme maskina jeg ville bygd. (pris)

Lenke til kommentar

Kabinett : Har prøvd Aopen 45 også men var mye mer fornøyd med Chieftec sine. Koster noe mer men har mye lavere støy, langt mer fleksibelt, større PSU og brukervennlig. Kabinett er dog mer åpent slik at CPU-støy o.l. kommer lettere ut.

CPU : Jeg og en kompis kjøpte nettopp begge en 1.6A boxed men med ASUS P4T-E hk og Rambus. Kjempefornøyde. Stabilt. Ingen oppstartsproblemer - alt virket med en gang. Lett overklokkingsvennlig til 2.1 GHz og mer med boxed kjøling, især om du setter ned Rambus til 400 MHz.

Skjermkort : Ville ventet til April på Ti4200. De som sitter på GF3 da taper store penger. Yter bedre enn GF3 Ti500 men til en langt lavere pris (ref. Tom's hardware guide). Tørr vi tippe eller håpe på rundt 2200,- ? Blir nok ATI's 8500 konkurrent i pris. Kan du ikke få låne et eldre kort til April ?

 

Konklusjon : Når du først legger så mye i det hvorfor ikke spandere en 1000-lapp ekstra på lett bedre kvalitet, finish og ytelse ?

Lenke til kommentar

Du skulle ****meg hatt deng du din lille dritt unge. Hvis du kaller AMD dritt en gang til kommer jeg og tar deg.

 

Mitt AMD system har jeg hatt ett par uker nå.

På hele tiden fra første oppstart (som var meget vellykket, virket med en gang den var ferdig).

 

Har aldri klikket, fryst eller hva du vil kalle det så jeg tror du bare skal lukke munnen din jeg (ta bort fingrene fra tastene er vel mer riktig i denne situasjonen).

 

Får vel mye dritt for denne tenker jeg:-()

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...