Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Få gratis cd med sikkerhetsoppdateringer!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
QUOTE (torb @ 27/03/2004 : 14:01)

Den som vil ha engelsk utgave kan jo bare bestille engelsk utgave. Hva er problemet? 

 

 

Kan du fortelle meg hvor jeg bestiller det ?

Ja, det skulle jeg ha likt å vite også......

Hver gang jeg har prøvd å bestille over nettet, så insisterer bestillingskupongen på at jeg skal være bosatt med adresse i England........

Lenke til kommentar
Er dette noe nytt? Dette har vært vanlig i mac verden siden 1994 eller noe sånt. Dere burde forvente å få tilsent oppdateringer, når dere kjøpte et OS til mange hundre kroner, og ikke har fått en ordentlig oppdatering av OS siden XP. Og ikke får et ordentlig nytt OS før ca slutten av 2005.

 

Fatter ikke at dette kommer MS til gode, siden det er et minus at de ikke har gjordt det tidliger.

 

N.B Jeg forstår det slik at de ikke har gjordt det tidliger. Men vis det sånn å forstå at dette er almen praktis fra MS sin side, så venligs se bordt fra det jeg skrev ovenfor.

Apple har da aldri gitt ut gratis cd'er med oppdateringer.

Lenke til kommentar
Fikk mine fredag i posten, lurer på om jeg ikke kan få engelsk utgave isteden :hmm:

 

Venter med å bestille nytt til Win XP SP2 released version kommer.

 

PS til dere som er paranoide og ikke tør bestille pga..ja det vet dere best selv :p en kamerat av meg med litt på samvittigheten fikk platene for ettpar dager siden og det var ikke FBI folk som langet over CD'ene og det er ikke observert svarte biler med sotede vinduer i området...Han ble heller ikke lagt i jern da han var på Rema og kjøpte Cola.

hehe, uansett har jeg bestilt det til jobben min...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...