Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

jeg mener å huske å ha lest at det blir maks 4 player :thumbdown:

 

ikke sikker, men det er nok en grunn til at jeg har "memorert" dette,

når det ikke blir slippet noe informasjon offesiellt, går jeg utifra det andre som er av informasjon, om det er negativt. (dette er "prinsipp", slik at jeg ihvertfall ikke blir skuffet :laugh: )

Lenke til kommentar

Doom III har vel heller aldri blitt reklamert for som et "multiplayer spill" uansett, har det?

 

Dessuten tror jeg serverne får litt problemer med såpass tung og krevende grafikk / fysikk og treffmotor. Mener å ha hørt at Doom III skal ha modellsjekk på kulene, det vil si at det ikke er en usynlig hitbox, men direkte treff på modellen..

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM
Jeg må nok skuffe dere, nye rapporter sier at Doom 3 blir forsinka igjen pga. av Beta 2 har blitt stjelt og har allerede ødelagt for flere 1000$.

fikk vite det på HL-radio. klikka da den ble delay'a igjen!

vååååååås

Lenke til kommentar
Jeg må nok skuffe dere, nye rapporter sier at Doom 3 blir forsinka igjen pga. av Beta 2 har blitt stjelt og har allerede ødelagt for flere 1000$.

fikk vite det på HL-radio. klikka da den ble delay'a igjen!

vååååååås

I second that!

*sjekke*

 

Vås :p

Faktisk er "Beta 2" ute,

men det er bare "Alpha" med mere maps, og noen patches

leaked fra id Software.

 

Og ja, Q4 bruker Doom3 engin og er under utvikling..

Lenke til kommentar
Mener det er Raven Soft som står for utvikling av Quake 4 (de som lagde Soldier of Fortune 1/2) tror også at Quake 4 skal bli mer single player (alså ikke no Quake 4 arena greier)

Det stemmer, Raven Soft utvikler Quake 4, og id Software er kjempe fornøyd med det:)

 

Det skal fokuseres på Singleplayer mer enn multiplayer, noe likt Quake 2 vistnok.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...