asad Skrevet 12. mars 2004 Skrevet 12. mars 2004 Ved en feiltakelse innstallerte jeg windows på partisjon E: , istedenfor C: . Hvordan kan jeg formatere partisjon E: , uten å innstallere noe på den? Slik at jeg får Windows på C: . Takker for svar.
TCi Skrevet 12. mars 2004 Skrevet 12. mars 2004 (endret) Bare installer Windows på nytt på c: og deretter formater du e: når du har fått opp Windows på c: Det er best at du formaterer under installasjonen (altså c:), da slipper du å fjerne en linje i fra boot.ini. Dvs at du vil få to oppstartsalternativer når du starter maskinen hvis du ikke gjør det... Endret 12. mars 2004 av TCi
asad Skrevet 12. mars 2004 Forfatter Skrevet 12. mars 2004 Bare installer Windows på nytt på c: og deretter formater du e: når du har fått opp Windows på c:Det er best at du formaterer under installasjonen (altså c:), da slipper du å fjerne en linje i fra boot.ini. Dvs at du vil få to oppstartsalternativer når du starter maskinen hvis du ikke gjør det... Hvordan da mener du? Går det an å formatere uten å innstalere windows, på en partisjon?
runeae Skrevet 12. mars 2004 Skrevet 12. mars 2004 Bruk installasjons programmet på XP cd'en, boot'e fra XP cd'en. Der kan du slette, opprette, formatere og velge hvilken partisjon du vil installere på.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå