Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Andre som har problemer med å logge på MSN?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kunne jo angitt i det minste feilmeldingen. Det er umulig å si noe klokt ellers.

Hvis du bare spør om alle har samme problem, så har ikke jeg det alstå. Har også NGT

Skrevet (endret)

Pålogging til .NET messenger service mislykkes fordi tjenesten er midlertidig utilgjengelig. Prøv på nytt senere. 0x810000314

Er ikke problem for de som allerede er pålogget, men om man kobler fra og prøver å logge inn på nytt kommer man ikke inn.

Endret av rottert
Skrevet

Sitter med Telenor og får ikke logget meg på,blir litt irritasjon på min side :yes: Jeg har en @hotmail og @msn(som jeg bruker mest),kommer inn på msn messenger men @hotmail men ikke @msn.Hvorfor er det slik?

Skrevet

hei,

Dette er fordi passport tjenesten til Microsoft er nede! Passport er systemet som håndterer pålogginger i .net tjenestene...

---------

Mvh

Thomas Sannes

System Administator

Saab / GM

Skrevet
Du kunne jo angitt i det minste feilmeldingen. Det er umulig å si noe klokt ellers.

Hvis du bare spør om alle har samme problem, så har ikke jeg det alstå. Har også NGT

Nytter ikke å gi feilmeldinger når ikke alle versjoner "gidder" og si feilene ;)

Skrevet (endret)

huh, kommer ikke inn på hotmail.com heller jeg :( har de noen sammenheng kanskje..?

Endret av jh_
Skrevet
:thumbs:

???? skal jo være :thumbdown:

Jepp... ble litt feil :blush:

håper de får opp Passport snart,... Er hardt å være uten msn,...

Systemet til microsoft er genialt, men tydeligvis veldig sårbart.

Skrevet

og jaggu kommer man seg ikke inn fra tromsø heller.. :)

får beskjed om at det er pga av en feil med internett tilkoblingen min.. har mine mistanker om at det ikke stemmer helt! ;)

Skrevet (endret)

eh.. siden jeg har skrevet så mye allerede kan jeg jo skrive en til...

hehe

passport er systemet som inneholder brukernavn og passord hos microsoft, passport brukes til Hotmail og msn samt alle andre lignede tjenseter fra microsoft. så når Passport er nede virker dessverre ingen av disse tjenestene. Dere kan teste ved å gå på www.passport.com når dere kommer inn der igjen så skal også alle andre tjenester fungere igjen.

Endret av argasteDJ
Skrevet
og jaggu kommer man seg ikke inn fra tromsø heller.. :)

får beskjed om at det er pga av en feil med internett tilkoblingen min.. har mine mistanker om at det ikke stemmer helt! ;)

Det samme fikk jeg også nå.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...