Gå til innhold

==== Slettet ====


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

"Spillfrik døde foran skjermen"???? :angry:

 

"Logget av for godt"????? :angry:

 

hittil nå er jeg bare blitt kalt "nerd" og "freak" av nære såkalte venner, men nå skal det liksom offentliggjøres??? :hmm:

 

det er nærmest skummelt at være med-nerder "logger av for godt"

 

hvordan skal dette ende? :scared:

 

jeg kondolerer virkelig for nerden som ikke fikk gjort ferdig gamet på diablo 2 online :nei:

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Du sier noe, jeg satt med siden av en som jeg kjenner på LAN.

 

Han sov nesten ingenting, og hadde spillt KOTOR (Star-wars) i 11 strekk + 453643346 timer før d.

 

Endte med at vi satt der alene kl11 ir no.

 

Plutselig fikk han krampeanfall og fikk ikke puste. Jeg fikk fnatt og tak i hjelp, ringte 113.

 

Han var helt lost og ble hentet i tralle til ambulansen.

Ble konstantert at han hadde spist,drikker og sovet dårlig. Sov så i 24 timer, husket heller ingenting de 12timene rundt anfallet.

 

Før dette sa han at han skulle ikke sove, at man ikke skule dette på LAN.

Han skal inn for videre tester nå... :nei:

 

Jeg bare sier: Slå til dem som ikke vil sove og stopp dem. det var IKKE gøy å oppleve d selv, trodde selv ikke at det kunne skje med oss. :thumbdown:

Lenke til kommentar
Jeg bare sier: Slå til dem som ikke vil sove og stopp dem. det var IKKE gøy å oppleve d selv, trodde selv ikke at det kunne skje med oss. :thumbdown:

Bra at du har forstått det. Selv om du er på LAN, må du ha noenlunde "normale" vaner, ellers sier det seg selv at kroppen får problem etter en stund.

Det lengste jeg har vært våken på LAN var 48 timer, det var ikke gøy.

Lenke til kommentar

Jeg skulle gjerne ha redusert pc bruken min.... men har du prøvd en pc en gang så er du hekta!

 

Pc'en min har tatt helt styring over meg :( jeg blir helt SPRØ vis jeg ikke får være me pcen etter en stund....vet ikke hvordan jeg skal få redusert bruken.....

 

Ikke artig, selv om jeg Elsker Pc'er, men foreldrene mine skulle ha jaget meg bort fra den i ny å ne når jeg begynnnte å bli hekta :roll: men men.... :ermm:

Lenke til kommentar

Dårlig gjort å skylde på dataspill når karen bare var litt for råtten i magen av no gammel "BigMac Ål med krabbe og nuddler" meny og glemt gassmaska før han gikk til skåla... :roll:

 

Men 31 år da bør han ha mere vett...Og Saga, hva er det for et spill? Må ha gått meg rett forbi :blush:

Lenke til kommentar
Dårlig gjort å skylde på dataspill når karen bare var litt for råtten i magen av no gammel "BigMac Ål med krabbe og nuddler" meny og glemt gassmaska før han gikk til skåla... :roll:

 

Men 31 år da bør han ha mere vett...Og Saga, hva er det for et spill? Må ha gått meg rett forbi :blush:

Tok en titt hos google. Fant ikke helt hva spillet gikk ut på men tipper at dette er noen av karakterene i spillet :roll:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...