Gå til innhold

Siemens S65


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Fin den.

Er dette den telefonen som er robust, og tåler en støyt?

Hvis det er den, så er ikke dekselet laget av mettal?

Det er ikke den.

Den stødsikre hedder M65 - og hører altså til M-serien.

 

Desværre kan jeg ikke lige finde et billede af den, men det er ganske vist.

 

 

Edit: Om M65 er kommet - eller vil komme - på markedet, tør jeg derimod ikke sige med sikkerhed.

Endret av Heiberg
Lenke til kommentar

hmm, virker som en grei mobil det der.. men litt lav oppløsning om man sammenligner med K700 da, og de blir vel (tror jeg) å finne i butikkene på omtrent samme tidspunkt, og omtrent samme pris? Rett meg gjerne om jeg tar feil...

 

Designmessig synes jeg den var ålreit, minnet meg faktisk først om Motorola mpx100.

 

noen som vet om kameraet er megapixel kamera?

 

edit:

Not much info revealed yet, but it says that it has got a 1,3MP camera and 32MB memory
... club-siemens sier ihvertfall dette... svar på spørsmålet mitt altså...

 

skulle ønske bedre oppløsning på skjerm, spesielt siden den har så bra kamera..

Endret av arehei
Lenke til kommentar
Det var størrelse på den skjermen! Uansett, hvis den har 1,3 MP kamera, og ikke har minnekortplass, er den uaktuell. Menneske, det blir ikke mange bilder på den plassen...

i gjennomsnitt tar bildene tatt med min 6600 30 kb.. 1,3 mp er 4,3 ganger større enn 0,3 mp, hvilket tilsier at hvert bilde er ca 130 kb..

 

mobilen har 32 mb.. hvis du bruker 10 mb på lyder og annet (ikke at jeg tror du gjør det) har du plass til 170 bilder ca... er dette for lite for deg?

Lenke til kommentar
Det var størrelse på den skjermen! Uansett, hvis den har 1,3 MP kamera, og ikke har minnekortplass, er den uaktuell. Menneske, det blir ikke mange bilder på den plassen...

i gjennomsnitt tar bildene tatt med min 6600 30 kb.. 1,3 mp er 4,3 ganger større enn 0,3 mp, hvilket tilsier at hvert bilde er ca 130 kb..

 

mobilen har 32 mb.. hvis du bruker 10 mb på lyder og annet (ikke at jeg tror du gjør det) har du plass til 170 bilder ca... er dette for lite for deg?

Ja, for meg er det det. Jeg har 300 bilder på min mobil, og mer er på vei. Så, jeg ville ikke overlevd, ihvertfall ikke med det første, med en mobil med det minnet.

Lenke til kommentar
Det var størrelse på den skjermen! Uansett, hvis den har 1,3 MP kamera, og ikke har minnekortplass, er den uaktuell. Menneske, det blir ikke mange bilder på den plassen...

32MB minne er ikke noe lite.

Du får mangen bilder og sånt inpå den!

Såfall, hvis du vil samle på alle bildene du har, så kjøp en annen!

har en en 3510i, og jeg har ikke noe problemer med plassen..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...