Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Husk at PC'en skal ha luft også.

En av pc'ene i huset står velplassert inne i et lite skap (en del av et gammelt skrivebord. Jeg borret noen hull bak, og dermed så fungerer det.

Jeg trodde faktisk at støydemingen skulle være bedre, så å kle skapet med matter på innsiden har nok noe for seg.

 

Luften er sikkert ganske stillestående og jeg har ikke forsøkt på annen maskin en en gammel compaq med 1.3 Ghz. Jeg satte inn ei vikte i kabinettet for sikkerhetsskyld.

Lenke til kommentar
Husk at PC'en skal ha luft også.

En av pc'ene i huset står velplassert inne i et lite skap (en del av et gammelt skrivebord. Jeg borret noen hull bak, og dermed så fungerer det.

Jeg trodde faktisk at støydemingen skulle være bedre, så å kle skapet med matter på innsiden har nok noe for seg.

 

Luften er sikkert ganske stillestående og jeg har ikke forsøkt på annen maskin en en gammel compaq med 1.3 Ghz. Jeg satte inn ei vikte i kabinettet for sikkerhetsskyld.

En vifte tror jeg ikke hjelper da en vifte ikke kan kjøle ned til lavere tempratur enn luften rundt seg

Lenke til kommentar

Det vil hjelpe til å begynne med ;) For luften vil _alltid_ være varmest i nærheten av varmekildene. Og uten sirkulasjon, vil denne varme luften bare bli varmere, og kilden vil bli enda varmere.

 

Mitt forslag er at en enorm, stillegående vifte settes i kabinettet med en lydfelle. Da vil det bli stille :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...