Gå til innhold

Skilled?


lodott

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kaiern jepp, det er akkurat som å bruke MSpaint. Trykk på F6 for å lage en ny frame/bilde og enter for å vise filmen du har laget.

Programmet har mange forskjellige funksjoner og måter å automatisere på for å minske arbeid, du får ta å lese tutorials for å lære mer.

Jeg skal begynne med Flash igjen jeg og =)

Lenke til kommentar
Må skaffe meg et kamera sånn at jeg kan filme shiten jeg driver på med... Stort sett bare kødd, men hvetfall kult å gjøre det. :p

Det bør du... Det er dritfett å ha ting på film... Har en salto hvor jeg tryner og.. Forsøk på å ta ned fra en pult.. :laugh: jaja... Skal få henta inn råmateriale jeg...

Og senere kan vi jo alle samle sammen, så kan f.eks. jeg sette sammen til en hwk.no sprettfilm.. :yes::roll:

Lenke til kommentar
www.newageninjas.com Se de innendørsfilmene der, den store røde luftpute-greien er en hoppepute. Det er en slags mellomting mellom trampoline og gress. Ikke like mye spenst som i trampolinen, og ikke like vond å falle på som det kan være å falle på gress.

Hmm et par av de derre ninjafolkene går på skolen min såvidt jeg husker... De hadde oppvisning på en juleavslutning vi hadde. Ble ikke sånn kjempeimponert, men det har vel med nerver osv å gjøre heh Var ikke så veldig polert på en måte.

Lenke til kommentar
SBS, Går du på skole med Bjarte? Det er han som er best syntes jeg :)

Uansett, jeg syntes folkene er dritskilled, kanskje hadde de en dårlig dag på juleavslutningen?

Vetta fan hva han heter, kjenner jo ikke fyren, henger jo ikke med småbarn fra 2. klasse :p heh

 

Tror det er han i midten på frontsiden... ser ut som han heter John eller noe fra bildene.

 

De virket veldig nervøse på avslutningen, gjorde en del tullete feil og sånn. Er uansett ikke sikkert så mange la merke til det hehe ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...