Gå til innhold

Need for Speed Underground


friction

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

hvis noe var bra,var det vel grafikken som var høydepunktet i spillet

men mye er dårlig også,handlingen er jo ikke mye og skryte av.

selv om det er et arcade-spill.

 

Catch up systemet som andre nevner her,er jo helt elendig.ødelegger mye

av spillet.

 

og lite varisjon på banene,ingen free run slik som gta eller andre spill har

man kan kjøre i alle gater...

 

men synes ikke ikke den forje versjonen av n.f.s heller var bra..

må til n.f.s 5 for at det skal være bra...

 

 

lager de ikke bedre spill nå,kan de like gjerne slutte for min del :cry:

Lenke til kommentar

på min 32 tommers tv så var grafikken heller dårlig,uskarpt og grovkornet.........

på en mindre tv så vil kanskje grafikken virke bedre...........

NFS serien var veldig bra da dem kom på psx men spesielt de 2 siste har vært en gedigen nedtur i mine øyne.

Spiller heller Burnout2,Pgr2 osv en denne igjen..........

Lenke til kommentar
på min 32 tommers tv så var grafikken heller dårlig,uskarpt og grovkornet.........

på en mindre tv så vil kanskje grafikken virke bedre...........

NFS serien var veldig bra da dem kom på psx men spesielt de 2 siste har vært en gedigen nedtur i mine øyne.

Spiller heller Burnout2,Pgr2 osv en denne igjen..........

Tv'er kjører vel med en oppløsning på 640*480. Da sier det seg selv at grafikken ikke blir allverdens.

Lenke til kommentar

NFS:U er bra. Ikke mer enn det. Ikke kjempebra, ikke dårlig. Det som plager meg, er at det har solgt så utrolig mye som det har gjort. Det finnes så utrolig mange bedre bilspill der ute som fortjener å selge bedre enn NFS:U, men gjør det ikke siden utgiverne ikke har samme statusen blandt main-stream gamerne som EA har.

 

Synd, men sant.

Endret av Morbo_
Lenke til kommentar
NFS:U er bra. Ikke mer enn det. Ikke kjempebra, ikke dårlig. Det som plager meg, er at det har solgt så utrolig mye som det har gjort. Det finnes så utrolig mange bedre bilspill der ute som fortjener å selge bedre enn NFS:U, men gjør det ikke siden utgiverne ikke har samme statusen blandt main-stream gamerne som EA har.

 

Synd, men sant.

Nå er det vel egentlig mer konseptet til NFS:U som selger. Det og grafikken.

Det selger ikke mye fordi det er bedre enn alle andre bilspill.

 

Men du må ikke begå den feilen å sammenligne NFS:U med andre spill i andre kategorier, som f.eks RalliSport Challenge som er et rallyspill.

NFS:U er det beste av sitt slag. Det kan ingen si noe i mot.

 

Men som tidligere sagt. Få NFS:U med kontrollen og responsen du har i NFS:Porsche, gjerne grafikken også, legg til skade og enda flere 'aftermarket' merker, enda mer trimming og styling og fiks catch-up systemet, så vil du bli sittende igjen med noe som kan bli tidenes beste bilspill noen sinde!

Lenke til kommentar
Skjønner ikke hvordan leserne av VG klarte å stemme fram NFS:U til årets beste spill, over spill som KotOR. Slike avstemninger hater jeg, siden de er så forferdelig subjektive.

Nyskapende spill, selv i noe annet enn perfekt innpakkning og utførelse scorer ofte høyt, rett og slett fordi det er noe nytt.

 

Ikke at jeg mener at ikke KOTOR er noe nytt, men rollespill av denne typen har vi sett mange ganger før.

 

NFS:U scorer høyt på slik avstemninger fordi det er et slikt spill som alle har ønsket seg siden første gang de så The Fast And The Furious. :p

 

Men NFS:U har i mine øyne fortsatt en god del forbedrings potensiale.

Så jeg ser frem til NFS:U 2, hvor alt er gjordt mye bedre og den "skarpe" grafikken er erstattet med den du finner i NFS:Porsche, bare at du har støtte for PS, VS og DX9.0. :D

Endret av Cappo
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...