Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Telenor Avidi


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg venter fortsatt, jeg bor i Oslo. Har ikke fått noe høyere hastighet jeg da...  :angry:

Det er ikke sendt ut noe offisiell informasjon om NÅR dere skal få det. Bare slapp av, det kommer.

Vel det er det som irriterer meg. Jeg kan godt vente til Juni jeg, men jeg like å vite når ting skjer.

Lenke til kommentar
Jeg venter fortsatt, jeg bor i Oslo. Har ikke fått noe høyere hastighet jeg da...  :angry:

Det er ikke sendt ut noe offisiell informasjon om NÅR dere skal få det. Bare slapp av, det kommer.

Vel det er det som irriterer meg. Jeg kan godt vente til Juni jeg, men jeg like å vite når ting skjer.

Ja, best å bli irritert fordi noen kommer med spekulasjoner og løse rykter, og et firma ikke vil bekrefte det. :)

Lenke til kommentar

jeg har tydelgivis fått ny hastighet jeg også. Målinger fra 799 til 856 ned og 81 til 130 opp.

 

Kunne tenkt meg høyere opphastighet. Må jeg vente til juni, da det nye modemet kommer med det. Ble jo lovet av kundeservice bedre uthastigehet. Den ene målingen på 130 er jo bedre enn den gamle hastigheten i abbonnerte på da. (128)

Lenke til kommentar
Oppgradert her også (Bodø) Skjedde i går tror jeg.

Ligger på målinger på 800 på It avisen. Det er bra det. Stabilitet er viktig.

Har du byttet modem?

 

Jeg har fortsatt 526 :-/

 

btw, har du nullstilla modemet?

Endret av hageby1
Lenke til kommentar

Nei, nullstilla ikke, det skjedde natt til onsdag tror jeg, hadde på nedlastning hele natta, men modemet stod sikkert idle en stund.

 

Så, nå går det som det suser, fikk også det nye modemet.

Målte på Din Side, hadde som maks 151 opp og 846 ned, det er bra det, sjeldent at en har pluss i nedlasting.

Har hatt avidi en stund nå, har vært veldig fornøyd, har ikke opplevd at de har vært nede, men så er jeg ikke online 24/7 heller da.

Endret av tness
Lenke til kommentar
litt off-topic:

 

Nå er jeg glad for at jeg har fått nytt modem, og kommer til og bli enda gladere når jeg har fått vekk det gammle...! Jeg var og rottet litt i kabell-spaghettien min i går og kom da borti modemet, da fikk jeg meg et skjokk! Boktsavelig talt! Jeg fikk strøm i meg..! Ikke noe serlig deilig opplevelse! Kom meg "bort" fordi modrn min puffet meg unna, men du skulle sett sveisen min;)

Gode gamle "putte fingrene på coaxkabelen trikset", noe av det samme som å putte en finger i antenneutaket på baksiden av tven.

Lenke til kommentar

Kan ikke si at avidi er dønn stabilt, men de har blitt bedre. De har sine perioder der nettet er nede noen timer. Skulle som jeg har sagt til de før ha hatt en hjemmeside der det sto når ting skulle oppgraderes osv. Da hadde man hatt noe å forholde seg til.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...