Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Telenor Avidi


Anbefalte innlegg

Så, hva er siste nytt ang. størrelse på de nye hastighetene? Og leveringstidspunkt, f. eks. i Tromsø?

Det skal komme brev til alle kundene i løpet av neste uke, med tilbud/info om de nye hastighetene. Det sa de i vært fall hos kundeservice når jeg snakket med dem. Når det gjelder de nye hastighetene, har jeg ikke peiling. De ville ikke si noe om det hos Canal Digital.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Så, hva er siste nytt ang. størrelse på de nye hastighetene? Og leveringstidspunkt, f. eks. i Tromsø?

Det skal komme brev til alle kundene i løpet av neste uke, med tilbud/info om de nye hastighetene.

 

Når det gjelder de nye hastighetene, har jeg ikke peiling. De ville ikke si noe om det hos Canal Digital.

Hvis de sender ut infor (til) neste uke, med info de vet nå ville jeg anta, hvorfor ikke opplyse de som spør?

 

:hmm:

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Burde jo skje hastighetsendringer hos oss også, hvis ikke, vurderer jeg sterkt og skifte ISP.

 

Noen fra Bodø som er kobblet opp med Avidi eller canal digital, vil vi også få nye modem? Slik som enkelte andre steder har fått signaler på at nye modemer vil bli sendt ut.

Lenke til kommentar

Er blitt svært plaget med at nettet faller ut i korte perioder(1/2-1minutt av gangen), etter at jeg fikk det nye modemet. Vet om flere i Tromsø området med samme symptomer.

 

Når det gjelder de nye hastighetene, ringte jeg til kundeservice i dag, som nå sa at de ikke hadde noen dato for når de nye hastighetene ble tilgjengelig. :thumbdown:

Lenke til kommentar
Er blitt svært plaget med at nettet faller ut i korte perioder(1/2-1minutt av gangen), etter at jeg fikk det nye modemet. Vet om flere i Tromsø området med samme symptomer.

 

Når det gjelder de nye hastighetene, ringte jeg til kundeservice i dag, som nå sa at de ikke hadde noen dato for når de nye hastighetene ble tilgjengelig. :thumbdown:

Har vært korte brudd igår pga service på nettet.

 

Det er nå bestemt hva de nye hastighetene blir på de nye plattformene, men dato er ikke kommet enda... Eneste jeg kan si er at ... asynkrone linjer forsvinner +++

:thumbup:

Lenke til kommentar
Er blitt svært plaget med at nettet faller ut i korte perioder(1/2-1minutt av gangen), etter at jeg fikk det nye modemet. Vet om flere i Tromsø området med samme symptomer.

 

Når det gjelder de nye hastighetene, ringte jeg til kundeservice i dag, som nå sa at de ikke hadde noen dato for når de nye hastighetene ble tilgjengelig. :thumbdown:

Samme problemet har jeg!. Har vært i kontakt med Wabby og plaget han en del ;) . Fikk telefon fra en service-mann idag som sa de hadde vært plaget med nettet,men at de nå hadde fikset det. Så når han ba meg utføre ulike tester mens jeg hadde han på tråden,fungerte selvfølgelig alt perfekt. I det sekundet han la på,var symptomene der igjen.. :hmm:

 

Men da jobbes det vel med saken,og det er jo bra. Har du merket noen forbedringer da?.

Lenke til kommentar
Det er nå bestemt hva de nye hastighetene blir på de nye plattformene, men dato er ikke kommet enda... Eneste jeg kan si er at ... asynkrone linjer forsvinner +++

he, det må være skrivefeil? "asynkrone" det må være "asymmetrisk" sidenher forsvinner... :)

det betyr at Wabby mener at det er lik hastighet ut og inn istedet? :yes:

Å, da gleder jeg meg enda mer!!!! :green:

Lenke til kommentar
Det er nå bestemt hva de nye hastighetene blir på de nye plattformene, men dato er ikke kommet enda... Eneste jeg kan si er at ... asynkrone linjer forsvinner +++

he, det må være skrivefeil? "asynkrone" det må være "asymmetrisk" sidenher forsvinner... :)

det betyr at Wabby mener at det er lik hastighet ut og inn istedet? :yes:

Å, da gleder jeg meg enda mer!!!! :green:

*host* detaljer :D

 

Dere skjønner hva jeg skulle frem til... :laugh:

Lenke til kommentar
Er det noen som har hørt noe mer fra Canal Digital?

Set var snakk om et brev som skulle bli sendt ut, noen som har fått det??

Endringene skjer 1 mai....

Men vet du noe ang hastigheter ? Noe fastsatt?

Jeg vet hva priser og hastigheter er... Men vil ikke uttale meg om det på et forum enda... Kansje om to dager...

Lenke til kommentar

Jeg fulgt lenge med på denne posten og jeg må si at det er godt at vi har Wabby her. Da jeg leste nyheten ble jeg meget glad fordi at jeg har ventet lenge på at internetilbudet skal være bedre (kan dessverre bare ha Telenor Avidi/Canal Digital som ISP der jeg bor). Nå ser det ut til å bli symmetriske linjer og jeg vet at Wabby vil komme med flere gode nyheter :thumbup:

Lenke til kommentar

Sendte mail til kundeservice, anngående priser og hastighet, kom Wabby i forkjøpet:o)

 

Her er svaret som jeg fikk

 

Hei!

 

Takk for henvendelsen.

 

Det bli ny modemplattform (Terayon) for Bodø i slutten av mai.

 

Fra 01.05.04 vil våre produkter og priser være:

 

Mini 100/100 kbps 197,-

Midi 750/150 kbps 347,-

Maxi 1250/250 kbps 447,-

Mega 2050/250 kbps 547,-

 

I tillegg lanseres SYM - like raskt begge veier uavhegig av produkt - som et tilleggsprodukt til kr. 97,- pr mnd (kun i de områdene vi har Terayon).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...