.V. Skrevet 9. mars 2004 Skrevet 9. mars 2004 Var på lan i helga og alt funket fint der, men når jeg kom hjem fikk jeg ikke skjermbilde, akkurat som hvis kabelen ikke står skikkelig i. Prøvd med ny skjerm og skjermkort, men det virker fortsatt ikke. Så jeg er altså rimelig sikker på at det er hovedkortet som er gått til h*****......... Har et gammalt addtronics kabinett som er av en veldig "spesiell" type, blant anna er disse greiene som du skal skru fast hk i såpass løse at viss jeg setter i et pci kort tar hovedkortet borti metallet(viss jeg glemmer å dytte på plass skruene). Er det noen som vet om noe jeg kan prøve før jeg sender det inn på garantien(verdt et forsøk da ) mvh n00ben
WipeOut- Skrevet 10. mars 2004 Skrevet 10. mars 2004 Sjekka psu at d ikke kan vere nokke med den?, restarta cmos osv...?
.V. Skrevet 12. mars 2004 Forfatter Skrevet 12. mars 2004 Hmm... Cmos sto faktisk feil, men selv om jeg bytta er det fortsatt ikke livstegn fra den.
.V. Skrevet 14. mars 2004 Forfatter Skrevet 14. mars 2004 Ingen som har et godt råd til en stakkars n00b?
magne30 Skrevet 14. mars 2004 Skrevet 14. mars 2004 Ikke spamme. Har du klokket? Skjedde det da du kom hjem.. sjekk at alle kabler og slikt står ordentlig i.. hører du pip fra speakern når den er ferdig med boot?
.V. Skrevet 15. mars 2004 Forfatter Skrevet 15. mars 2004 (endret) Har tatt ut alt og satt det i igjen utallige ganger, uten resultat. Sånn liten speaker du mener? Den reiv jeg ut for lenge sia, men prøvde å sete på en anna en nå, ikke et pip. Det verste er vel at kortet er kjøpt på databutikken.com og har ikke hørt så VELDIG mye pent om servicen der da.... btw, har ikke klokket og ja, var med en gang jeg kom igjen fra lan, Endret 15. mars 2004 av E-Ton
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå