s-stene2 Skrevet 9. mars 2004 Skrevet 9. mars 2004 Jeg har skaffet meg et nytt skjermkort (PCI). Jeg har et PCI kort i maskinen fra før av, men når jeg setter inn det nye begynner d å pipe litt og skjermen vil ikke på...... Jeg kjører windows XP...... Hva er galt?
jevel Skrevet 9. mars 2004 Skrevet 9. mars 2004 Høres rett og slett ut som maskina ikke finner skjermkortet. Kan være andre ting også, men det er vanskelig å si noe mer konkret før du gir en fullstendig liste over hva som befinner seg i maskinen. -KJ
Skillz Skrevet 9. mars 2004 Skrevet 9. mars 2004 masse piping kan bety at du ikke har koblet i strømmen til det. Noen skjermkort må du koble til ekstra strøm
TDK Skrevet 9. mars 2004 Skrevet 9. mars 2004 bare et forslag: Siden maskinen ikke finner kortet, så kan du dobbelsjekke at det står helt nede i PCI slotten.
jevel Skrevet 9. mars 2004 Skrevet 9. mars 2004 masse piping kan bety at du ikke har koblet i strømmen til det. Noen skjermkort må du koble til ekstra strøm Har enda ikke sett PCI kort med ekstern strømtilkobling, men sier ikkeat det ikke finnes. De fleste kortene med ekstern strømtilkobling gir beskjed på skjermen om det... -KJ
Jarmo Skrevet 9. mars 2004 Skrevet 9. mars 2004 (endret) bare et forslag: Siden maskinen ikke finner kortet, så kan du dobbelsjekke at det står helt nede i PCI slotten. Trykk kortet godt ned i slottet men ikke knekk det ellers blir det en morotråd til her i forum...... Endret 9. mars 2004 av jarmo
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå