Gå til innhold

Nokia 6600 vs SE P900


Anbefalte innlegg

Hvilken er best? Hvilken prosessor er kjappest? Hvilken tar best biler/film? Hvilken har flest funksjoner? Hvilken har mp3 spiller som ikke 6600 har :cool: ? hehe, alt mulig.. Skriv deres meninger om hvilken som er best. Jeg vil vite hvilken jeg helst skulle brukt pengene på. Sleng ut komentarer og meninger!

 

Holder en finger på p900, og kommer til og gjøre det om dere der ute ikke klarer og overtale meg. (det klarer dere egentlig ikke uansett :laugh: men det får være en annen sak!)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hvilken er best? Hvilken prosessor er kjappest? Hvilken tar best biler/film? Hvilken har flest funksjoner? Hvilken har mp3 spiller som ikke 6600 har :cool: ? hehe, alt mulig.. Skriv deres meninger om hvilken som er best. Jeg vil vite hvilken jeg helst skulle brukt pengene på. Sleng ut komentarer og meninger!

 

Holder en finger på p900, og kommer til og gjøre det om dere der ute ikke klarer og overtale meg. (det klarer dere egentlig ikke uansett :laugh: men det får være en annen sak!)

Ingen grunn til å bytte valg bortsett fra pris og størelse...

Lenke til kommentar
HVA? Hvilken telefon tar best biler? Du, det er en telefon, ikke et verktøy for å stjele biler...

HAHAHHAHAH NÅ VAR DU UFATTELIG MORSOM! JEG HADDE HELLER IKKE SKJØNT HVA JEG MENTE DER! IHVERTFALL IKKE MED TANKE PÅ AT JEG SKREV SLASH FILM BAK! kan du ikke spare deg :ermm:

Endret av Sealine
Lenke til kommentar
HVA? Hvilken telefon tar best biler? Du, det er en telefon, ikke et verktøy for å stjele biler...

HAHAHHAHAH NÅ VAR DU UFATTELIG MORSOM! JEG HADDE HELLER IKKE SKJØNT HVA JEG MENTE DER! IHVERTFALL IKKE MED TANKE PÅ AT JEG SKREV SLASH FILM BAK! kan du ikke spare deg :ermm:

Vel, jeg var morsom tilbake, fordi du hadde et morsomt topic. Vil du høre?

 

Nummer en: Dette skulle vært i Symbian-forumet. Ja, en annen kategori. Forstår du?

 

Nummer to: Vi kan ikke endre dine meninger om hva du skal kjøpe, ergo; unødvendig innlegg.

 

Nummer tre: Flytting av tråd er rapportert.

Lenke til kommentar
HVA? Hvilken telefon tar best biler? Du, det er en telefon, ikke et verktøy for å stjele biler...

HAHAHHAHAH NÅ VAR DU UFATTELIG MORSOM! JEG HADDE HELLER IKKE SKJØNT HVA JEG MENTE DER! IHVERTFALL IKKE MED TANKE PÅ AT JEG SKREV SLASH FILM BAK! kan du ikke spare deg :ermm:

Vel, jeg var morsom tilbake, fordi du hadde et morsomt topic. Vil du høre?

 

Nummer en: Dette skulle vært i Symbian-forumet. Ja, en annen kategori. Forstår du?

 

Nummer to: Vi kan ikke endre dine meninger om hva du skal kjøpe, ergo; unødvendig innlegg.

 

Nummer tre: Flytting av tråd er rapportert.

Utroligt at folk ikke kan stille et elementært spørgsmål uden at skulle overdænges med dine dumsmarte kommentarer.

 

Hvis du ikke gider svare, kan du jo bare lade være. :mad:

Lenke til kommentar

Enig med Tadcomp der:

 

 

"Om du poster meldinger med feil i, så kan du gå inn og redigere disse

i etterkant. Men, husk alltid at det finnes mennesker som har lese- og

skrivevansker. En kritiserer aldri andre for skrivefeil eller grammatiske

feil. "

 

 

P900 er konge! :thumbup: Det var min mening....

Lenke til kommentar
wtf?? Cp?

 

Uten at jeg skal sette noen statement om deg, så kan jeg opplyse om at CP er en (hjerne?)sykdom, og det står for Celebral Parese. Folk med denne sykdommen har store problemer, de klarer ikke spise selv osv., så jeg tviler på at du har CP c_u_m8...

Endret av tadcomp
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...