Gå til innhold

LCD Trøbbel

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg sitter med en Medion 15 TFT som gir meg en musehale lik den man får når man slår på "hvis pekerspor" i windows. (Når jeg beveger musa fort)

Og når jeg f.eks. scroller blir alt helt "blury", særlig sort tekst. WTF?

Skjermen kan vel ikke være så dårlig? Kan PCen ha noe å si? Jeg har et 9600 Pro forresten.

Takker for all hjelp!

Mvh

Mr.Sparkle

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

har du oppdaterte drivere?

tenker spesiellt på skjermkortdrivere...

edit; yay.. 300 posts.. :w00t:

Endret av Musty
Skrevet

Akkuratt nå bruker jeg standard-driverne, men jeg testet med de nyeste omega-driverne, samme problemet. Resten av maskinen min suger foreløbig, kansje derfor? (1,5 år gammel..)

Prøvde å spille UT2003 i stad, og det gikk jo glatt.. virker som om det bare er i windows det blir en liten delay..

Hva tror du?

Skrevet (endret)

Det er ikke noe feil på kabelen jeg har testa å reinnstallere driverne også.. Kansje det hjelper når jeg får oppgradert maskinen litt? Oppdateringshastigheten kan vel ikke være så dårlig at det blir feil i windows? :angry: Arrrrrg :angry:

Endret av Mr.Sparkle
Skrevet

Berre eit par sjekk punkt:

Kjører du dvi eller D-sub tilkobling til skjermen?

Er skjermen satt i native oppløysing?

Skjer dette i raske spel også?

Viss det er ja på dei to siste trur eg nok at du har ein skjem med effekten ghosting også kalla etterslep.

Ein verkeleg uønska effekt på LCD skjermer.

Sidan medion LCD`er ikkje var med i LCD testen til Dahle, veit eg ikkje korleis desse ligg i forhold til NEC/Samsung/Eizo som er nok dei beste skjermane på markedet.

mvh

JanEirik

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...