Gå til innhold

Eg er på LAN. Ka skal lurt skal eg finne på?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kan gjøre som jeg og en kamerat av meg gjorde:

 

Vi ventet til han som holdt LANet sovnet (hos han er det LAN hver helg) og så satt vi der i noen menutter å tenkte ut hva vi skulle gjøre! Så fant vi et glass, fylte det med vann og heldte det i skritte og litt nedover. Deretter satte vi på litt høy musikk så han skulle våkne og etter en stund (LANG stund) så våknet han helt forfjamset og trodde faktisk at han hadde pissa på seg! Kommentaren hans (på dialekt); K F"#¤ kålest skjedd detta? Deretter gjikk han ned på rommet sitt og var der et kvarter eller noe sånt :p

 

Fy fillern som jeg å kameraten min lo den dagen! Kjenner skikkelig at jeg har vondt i magemusklene et år senere :devil:

Lenke til kommentar
Drysse babypudder i håret på en som sover (gjerne en med langt hår) :thumbs:

Er du ikke litt for gammel til å få utslett på stompen pga våte bleier?

Nja..

 

Med babypudder mente jeg egentlig sårsalve elns.. Huska bare ikke hva det het i farten..

 

Funker også å putte sånne vitamintabletter som bruser i kjeften på en som sover..

 

 

SKUM!!

Lenke til kommentar
Plastfolie over dassen.

Den slår alltid an :devil:  :evil:

det et altig artig det, spessielt og høre komentarene til de som bruker den dassen haha :devil: man kan jo få sikringen til og gå, eller ttrekke ut strømmen, DET er poppulært.

 

personelig så syntes jeg ikke noe om og plage de som sover...

Endret av Octavian
Lenke til kommentar
Hvis du tilfeldigvis har noen meter med teip...så kan du f.eks teipe folk som sover, jævlig gøy!!!

 

Gjorde tilfeldigvis dette på OL

 

PS! Ta gjerne bilde før og etter, eller best av alt film det.

ah.. den støtter jeg. Altid like fun å våkne opp når du ligger teipet fast til en feltseng. På vinterferie lanet nettopp, så teipa de meg fast til en feltseng. Greide ****** ikke røre meg :laugh:

 

Eller så kan du jo smekke opp en idol compo, spytte i en kondom og lure den inn bakveien på noen som sover. ^^

Hvis du gjør det der med kondomen så må du filme/ta bilder av det! :thumbs:

Lenke til kommentar
hva med å gjøre noe som sikkert aldri har blirr prøvd på Lan før. F.eks å spise potetstappe med nesen (ja, jeg kjenner en som har prøvd. :D)

Blir ikke det å "sniffe" stappe? :roll:

 

Den med å putte brusetabelet i kjeften på noen såvende, den skal eg prøve :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...