Gå til innhold

PC2100 || Hvem grafikkort anbefaler du?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 4 uker senere...
Hvem grafikkort anbefales
hvem pron, gen. hvem sin [hvems] el. hvis (norr hveim, dat av spørrepron hverr 'hvem') som spørrende pron 


  1.  
     
  2. i direkte spørsmål: h- har betalt? / h- tror du kommer? / h- ser hun etter? / h- der? oppgi navnet ditt! / h- andre hilste du på? / h- vet? det er ikke så godt å si 
     
     
  3. i avhengige spørresetn: han visste h- vinneren var / h- som gjorde det, kan være det samme 
     
     
  4. som relat pron: besøk h- du vil for meg! / jeg tror ham ikke, h- han nå enn sier han er / h- som helst kan melde seg på enhver, alle / foreld: en mann for h- ære betyr alt .
     

Tar du hintet? Endret av Toolshed
Lenke til kommentar
Hvem grafikkort anbefales
hvem pron, gen. hvem sin [hvems] el. hvis (norr hveim, dat av spørrepron hverr 'hvem') som spørrende pron 


  1.  
     
     
     
  2. i direkte spørsmål: h- har betalt? / h- tror du kommer? / h- ser hun etter? / h- der? oppgi navnet ditt! / h- andre hilste du på? / h- vet? det er ikke så godt å si 
     
     
     
  3. i avhengige spørresetn: han visste h- vinneren var / h- som gjorde det, kan være det samme 
     
     
     
  4. som relat pron: besøk h- du vil for meg! / jeg tror ham ikke, h- han nå enn sier han er / h- som helst kan melde seg på enhver, alle / foreld: en mann for h- ære betyr alt .
     
     

Tar du hintet?

Amen!

Lenke til kommentar
Hvem grafikkort anbefales
hvem pron, gen. hvem sin [hvems] el. hvis (norr hveim, dat av spørrepron hverr 'hvem') som spørrende pron 


  1.  
     
     
     
     
     
  2. i direkte spørsmål: h- har betalt? / h- tror du kommer? / h- ser hun etter? / h- der? oppgi navnet ditt! / h- andre hilste du på? / h- vet? det er ikke så godt å si 
     
     
     
     
  3. i avhengige spørresetn: han visste h- vinneren var / h- som gjorde det, kan være det samme 
     
     
     
     
  4. som relat pron: besøk h- du vil for meg! / jeg tror ham ikke, h- han nå enn sier han er / h- som helst kan melde seg på enhver, alle / foreld: en mann for h- ære betyr alt .
     
     
     

Tar du hintet?

http://forum.hardware.no/index.php?act=SR&f=60

 

Punkt 4. Tar DU hintet?

 

 

Back on topic. Har du to tusen så bruk de på ett Radeon 9800pro kort. Disse går for ca. det. Ett annet valg kan være 5900 serien.

 

Angående RAM brikkene. Selvfølglig kan du kjøpe brikker med høyere rating (PC). Men om det er noen vits med hovedkortet ditt (Som du ikke har sagt hva er) er en annen sak. Hvis du har tenkt å kjører de gamle brikkene (PC2100 brikkene) sammen med noen nye (3 eller 4 totalt) så vil alle brikkene kjøre som de dårligste.

Endret av Veritas_
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...