lockdog Skrevet 3. mars 2004 Skrevet 3. mars 2004 Jeg har et Pixelview tv-tuner kort. Dette er litt gammelt, og programvaren støtter ikke win2k og xp, selv om produsenten påstår det. Men driverene funker fordet. Jeg lurte på om noen viste om noen fine programmer jeg kunne bruke det med. På forhånd takk
Kisp Skrevet 4. mars 2004 Skrevet 4. mars 2004 Hei. Du kan se om du finner noe her. Se "3rd Party Applications".. -Kisp
Lautsprecher Skrevet 4. mars 2004 Skrevet 4. mars 2004 (endret) Jeg har et Pixelview tv-tuner kort.Dette er litt gammelt, og programvaren støtter ikke win2k og xp, selv om produsenten påstår det. Men driverene funker fordet. Jeg lurte på om noen viste om noen fine programmer jeg kunne bruke det med. På forhånd takk Hva med det offisielle: www.pixelview.com.tw Endret 4. mars 2004 av Lautsprecher
johanhs Skrevet 4. mars 2004 Skrevet 4. mars 2004 Jeg har et Leadtek kort som jeg er veldig fornøyd med, men nysgjerrig (dum?)som jeg er vil jeg gjerne teste litt andre applications med kortet. På f.eks. tv-cards.com er det en haug med tredjepartsprogrammer, men hva er egentlig noe tess...? Noen som har noen tips, kommentarer her? Gjerne en application som gir litt "multimedia senter" følelse..!
lockdog Skrevet 4. mars 2004 Forfatter Skrevet 4. mars 2004 Fant et media center program, men skuffelsen var stor da det bare var tysk Tivion Men jeg ble tipset om et annet program, ShowShifter, noe som skulle være verdt å betale for da trial-perioden utløpte. Har ikke hatt sjangsen til å teste det enda, men skal gjøre det nå snart.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå