Gå til innhold

Min Beste Blueajck historie


Anbefalte innlegg

jaja... Tenkte å prøve meg litt på Bluejacking idag, var med klassen min hos Gjensidige nor i Lillestrøm. I første pausen vi fikk fant jeg ut at de brukte en Loghitech MX900 mus med bluetooth eller noe.

 

Tenkte øyeblikkelig at det kan jeg utnytte hvis de ikke har passordautentisering på, noe de ikke hadde. Ble til at jeg og kameraten min satt og sendte bilder og MP3 filer i nesten 2 timer. Også kom den derre "bluetooth connection successfull"-lyden hver eneste gang en fil ble mottatt. Fy f**n dere skulle sett ansiktet på hu dama som underviste hver gang den kom, hun skjønte ingenting og ble mer og mer irritert over det. Skikkelig morro.

 

Men enda bedre, kameraten min hadde sendt et litt dirty naken bilde, og fikk i neste pause en annen i klassen til å stikke opp og sette det som bakgrunnsbilde. Lattis, noe av det morsomste jeg har vært borti. Halve klassen satt og lo og dama skjønte ingenting. :laugh:

 

Det er noe dere bør prøve engang. skikkelig artig, hakke ledd så mye på leeeenge..

 

__________________________________________________________

 

Det var min historie, hva er din? :thumbs:

_____

 

(stemmer for et bluetooth "ikon" som smiley på forumet her jeg.. :D)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg skjønner ikke. Jeg må godta på min 6600 for å at noen skal sende noe til meg via BT...

 

bluetooth_logo_new.jpg

Det stemmer det. Ganske kjipt egentlig for jeg har lyst til å bli bluejacket. :p

Konklusjonen er at det er veldig vanskelig å bluejacke en 6600.

 

Min beste bluejack historie må være når jeg bluejacket en for rundt 3 uker siden. Mannen satt rett bak meg og han hadde en T610. Jeg sendte han flere visitt kort og han skjønte ikke mye. Etterhvert så skrev jeg "hei Simen" siden mobilen hans het Simen. Han ble veldig forvirret og tok opp bruksanvisningen til mobilen for å se hva som hadde skjedd. Når han gikk så sendte jeg en siste mld om at han måtte fortsette å lese i bruksanvisningen. Han var veldig stressa når han gikk. :D

 

Gandalf: Ganske rart at du ikke finner noen. Jeg nok ikke så uheldig som deg :p

Lenke til kommentar
Stilig det skal jeg prøve engang, men jeg finner nesten aldri noen bluetooth enheter uansett hvor jeg søker. Prøvde inne i kino salen med full sal(280 stk eller noe og jeg fant ingenting :( )

Grunnen til at du ikke fant noen enheter i en kinosal, er fordi man vanligvis skrur av mobilen før filmen begynner :p .

Lenke til kommentar

Bluejacking er jo bare et spill på folks veldig dårlige forståelse for de produktet de besitter.. Sikkert grisemorsomt men, litt 14tiss ;)

 

 

 

Edit: Nesten det samme som "sosial engineering" innen Black hat hacker miljøet, spille på folks uvitenhet om teknologien de besitter på arbeidsplasser o.s.v ..

Endret av ASCIWhite
Lenke til kommentar

Skru av telefonen på kino? På de fleste telefoner i dag tror jeg det er noe som heter Profiler, og ja, skulle mene det var noe som hette "Lydløs". Veldig kjekt hvis en ikke vil bli forstyrret, men gjerne ha mulighet til å se hvem som har prøvd å ta kontakt med en.

 

Anyway, de fleste telefoner må jo godta innkommende elementer fra telefoner de ikke er "parret" med, og tatt i betraktning at de fleste har telefonene sine i lomma, og ikke har Bluetooth aktivisert på enheten sin er det veldig skjeldent at jeg får Bluejack'et noen ihvertfall.

 

Dette er veldig iriterende, og hvorfor i all verden telefonprodusentene ikke har gjort det mulig for brukeren å høre en lyd/advarsel når noen prøver å kommunisere med Bluetooth er uforståelig!

Lenke til kommentar

min beste er når jeg bluejacka en Car-100 (SE sin blåtann bil..)

hadde prøvd den i butikken, lo den stå på, selgeren satte den i skapet, vi gikk, stilte oss bak et lit hjørne (vi= jeg og en venn) og kjørte litt rundt... ikke særlig farlig eller no; men var fryktelig morro siden den var full av mobiler som datt og raste sammen... Tok litt tid før selgeren kom på hva som skjedde...

Varte ikke så lenge; men fyfaen så morro d var imens d varte :laugh:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...