Gå til innhold

Hjemmelaget Vannkjøling [Diablito2k style] [26.12]


Anbefalte innlegg

bilde av mitt offer med luft.

 

luftoppsett.JPG

 

 

 

min lettere modifiserte duron vifte :evil: den kjøler godt! (sorry jeg ikke fikk snudd bilde)

 

duronvifte.JPG

 

 

 

vannkjølingen plassert på min 750 duron aka 'the victim'

 

vanntestoppsett.JPG

 

 

 

 

temp resultatene vil komme ut i løp av dagen, husk at dette ikke er nøyaktig, kommer til å teste den på min p4 senere (vet ikke når) da vil tempen bli mer nøyaktig målt..

 

 

og jeg vil si til dere som sitter å funderer på å lage no lignende at jeg aldri har sett proff vannkjøling i real life, annet enn på bilder. og at dette ikke har vært no spontan ide som jeg fikk, har gått å tenkt på det i ca et halvt å nå i huet om jeg skulle kjøpe eller lage..

 

carpe diem.

 

 

-diablito-

Endret av Diablito2k
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
og der kom de :D

Bra tempratur!!!   KJempe bra..  skal du virkelig prøve den på din P4 ?

ja, når jeg er 100% sikker på at systemet er tett. altså med andre ord, et par dager med testing...

Du tørr ikke risikere noe nei.. bra :yes:

Gleder meg til å se resultatet på P4.. har P4 selv.. Har vurdert egenlagd selv så... :cool:

Så hvis resultatet ditt blir brukbart, kanksje jeg lager en worklog, min første :yes:

Lenke til kommentar
og der kom de :D

Bra tempratur!!!   KJempe bra..  skal du virkelig prøve den på din P4 ?

ja, når jeg er 100% sikker på at systemet er tett. altså med andre ord, et par dager med testing...

Du tørr ikke risikere noe nei.. bra :yes:

Gleder meg til å se resultatet på P4.. har P4 selv.. Har vurdert egenlagd selv så... :cool:

Så hvis resultatet ditt blir brukbart, kanksje jeg lager en worklog, min første :yes:

lykke til hvis du lager. :thumbs:

 

-diablito-

Lenke til kommentar
Konge prosjekt! :thumbs: Blir så inspirert :D .

Har vært på biltema å handlet i dag! så nå skal pcen min vannkjøles.

Kanskje jeg prøver ut din radiator design og ;)

hehe, tøft :thumbup: men du kan selfølgelig ha flere bend, ha den dobbel, lengre lag den slik at den passer ditt kabinett. men husk å la det være mellomrom mellom kobber trådene, slik at lufta kan strømme igjennom, og at kobbertråden har god kontakt med røret, med andre ord, systematisk.

 

lykke til.

 

 

-diablito-

Lenke til kommentar
Kult prosjekt! :thumbs:

 

har tenkt på noe lignendes sjølv.... :)

 

Men hvordan har du festet blokken til cpu'en?

 

 

Andre

det kamera mitt har tatt flere bilder på noen uker enn det har siden jeg kjøpte det for 1 år siden :D

 

 

men slik har jeg festet blokken på AMD socket. 2 pinner laget av stål tråd og kraftig strikk :) den sitter som bare det, er ikke redd for at den skal dette av en plass.

 

feste.JPG

 

 

-diablito-

Endret av Diablito2k
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...