Gå til innhold

Hjemmelaget Vannkjøling [Diablito2k style] [26.12]


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Aralditt er ikke glad i kulde.. har du dypfryser så prøv å legg den der over natta.. jeg har iallefall opplevd at aralditt blir helt sprøtt og knekker lett, etter et opphold i kulda...

(kan jo såklart være ute en natt da, hvis det er kaldt nok ute)

Endret av Axentrix
Lenke til kommentar
Aralditt er ikke glad i kulde.. har du dypfryser så prøv å legg den der over natta.. jeg har iallefall opplevd at aralditt blir helt sprøtt og knekker lett, etter et opphold i kulda...

(kan jo såklart være ute en natt da, hvis det er kaldt nok ute)

har lagt blokken i frysern nå.

Lenke til kommentar
Aralditt er ikke glad i kulde..  har du dypfryser så prøv å legg den der over natta..  jeg har iallefall opplevd at aralditt blir helt sprøtt og knekker lett, etter et opphold i kulda...

(kan jo såklart være ute en natt da, hvis det er kaldt nok ute)

har lagt blokken i frysern nå.

er ikke sikkert at det funker da.. Men det skader jo ikke å prøve ;)

Lenke til kommentar
Særdeles pent design på den! Det finnes jo en løsning du kan gå for. Bruk plastnipler i stedet for messing.

Takker! er litt vannsklig akkurat på nipplene pga at de er både skrudd og limt fast.

men, det virker som at du har litt greie på dette, så jeg lurer på hvor lang tid er det snakk om med at kobber radiatoren spiser opp alu blokken? med 20% frostveske i (eller mer) ?

Lenke til kommentar

Som nevnt tidligere; det virker som om folk tror at det skjer i løpet av noen uker. Og det er ikke tilfelle. Bare tenk på kjølesystemet o en bil; radiatorene er kobber, men det meste andre (inkl vannpumpa) er alu. Og det lever i mange år. Ulempen her er selvsagt at du vil ha litt korrosjon så du vil få et belegg inni blokka som gradvis gjør kjøleevnen dårligere.

Lenke til kommentar
PS!: jeg vil ikke høre no klaging på bildestørrelsen! jeg har markert med 56k warning.

Du får nok høre det likevel... Worklogs har regler, og de er til for å følges. Jeg skal ikke gjøre noe med de bildene som er her nå, men nye bilder som ikke følger standarden vil bli slettet - uansett hvor kult prosjektet er :-)

 

PS: Avataren din er også for stor. Fiks det umiddelbart!

Lenke til kommentar
PS!: jeg vil ikke høre no klaging på bildestørrelsen! jeg har markert med 56k warning.

Du får nok høre det likevel... Worklogs har regler, og de er til for å følges. Jeg skal ikke gjøre noe med de bildene som er her nå, men nye bilder som ikke følger standarden vil bli slettet - uansett hvor kult prosjektet er :-)

 

PS: Avataren din er også for stor. Fiks det umiddelbart!

YES SIR, SIR YES SIR! :innocent:

 

btw, kan jeg bruke 400x300 bilder?

Endret av Diablito2k
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...