Gå til innhold

Teh official px-street thread..


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
$k$: den er ALT for liten

unskyld at jeg spør men hva ****** er d du har tenkt å lage??

skal vi se... helikopterlandingsplass, nattklubb inkludert leisure suit larry, stakittgjerde så det holder, domo (seff), badebaseng.. osv. osv. :mrgreen:

skal si du hadde planer!!

Lenke til kommentar
Ja sjef? :p

 

Hmms, maks 3 ganger original størrelse?

Argh, linja mi! Jeg tror det er like greit at alle bruker samme størrelse, så man har noe å forholde seg til.

ei slik side vil ikkje vere treig linje- vennlig uansett, så om du må loade i et minutt, eller et minutt og ti sek. har vel lite å sei ;)

20-30 bilder med en bredde på 700, blir ikke så lite som folk tror. Men nå skal jeg ikke være noen gledesdreper her; bygg i vei! :)

Lenke til kommentar
er klar over at ei sånn side med en 20-30 "medlemmer" vil ta gankse stor plass, men who cares? den blir jo så STILIG! :D

Plassen er ikke noe problem.. cfenzo har plenty å ta av, i tillegg har vi mottatt mange tilbud fra folk som er villige til å låne oss litt serverplass..

 

Får begynne å lage hus i morgen, orker ikke nå.. :ermm:

Lenke til kommentar
les tråden grundig boy2star. det ligger ute en template allerede.

 

Ja, vi får en "driit lang gate".

leste hele tråden, fant bare ut hvordan noen tenkte de ville ha det.... men skal vi fortsette på den trådstarter la ut?

 

ingen som kan legge denne informasjonen i en egen post, evt. prioritert?

Lenke til kommentar
les tråden grundig boy2star. det ligger ute en template allerede.

 

Ja, vi får en "driit lang gate".

leste hele tråden, fant bare ut hvordan noen tenkte de ville ha det.... men skal vi fortsette på den trådstarter la ut?

 

ingen som kan legge denne informasjonen i en egen post, evt. prioritert?

Ta den PSD fila cfenzo har laga (den arve87 posta for 1 innlegg sida). På den kan du lage det du vil innenfor det hvite området, himmelen og veien..

 

Vi skal ikke bygge videre på det jeg posta i det første innlegget. Vi har videreutvikla idèen litt, så nå er planen å lage en laaaaaang gate.. :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...