Gå til innhold

BarE TullbalL oppdatert!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ser ut som du har nok kategorier til i hvert fall å lage en meny. Bare moro og stem kunne vel strengt tatt hatt en mindre markant rolle, og i hvert fall en beskrivelse om hvor du ender hen. Kanskje en egen side om linker til morsomheter?

 

Lag et design som går igjen på samtlige side (selvfølgelig ikke eksterne linker som nrk). Klikker man på music (hvorfor ikke musikk, siden resten er på norsk?) så kommer man inn i et nytt vindu med nytt design, selv om siden tilhører tullball.

 

På førstesiden blir det litt for mye grafikk, innhold drukner rett og slett. Få en litt renere side ganske enkelt og ha et litt mer markert innhold, kanskje siste nyheter på siden for eksempel?

 

Nå hørtes det kanskje ut som jeg ville at du skulle lage en A4 som alle andre, det var ikke det jeg mente, men et grunnoppsett er greit å følge, så kan du heller prøve å lage din egen vri på grunnlaget.

 

Du vet en grunnmur kan bli til så mangt, det trenger ikke å dukke opp et hus bestandig. Det ser i hvert fall ut til at du har kreativitet til å lage noe morsomt uten at det trenger å gå ut over brukergrensesnittet...

 

Jøss, må være en av de lengre innleggene her, håper det er til hjelp ;)

 

EDIT, glemte det viktigeste:

3.jpg

Dog jeg har vel gitt karakter før, har den endret seg siden sist mon tro?

Endret av Sigmoideus
Lenke til kommentar

Hehe... langt og godt innlegg. Mye å svare på :wow:

 

Du har helt rett når du sier at siden er rotete, men dette konseptet med rot startet ved BarE TullbalLs fødsel i 2001. Siden har gått igjennom mange epoker med rot. Det er liksom BarE TullbalLs varemerke. Men det skader vel ikke med litt mer oversiktlighet :D

 

Music-knappen er på engelsk fordi det er noen utenledinger som er innom etter dj armatua-musikk :laugh:

Lenke til kommentar

Prøv i hvert fall å sett galskapen i system. Hvis ikke så er jeg redd du ikke får mange som tar turen innom flere enn en gang. Det er slik med meg vaffal, at hvis jeg ser en side hvor jeg må drive å lete etter ting hver gang, så finner jeg heller en mer oversiktelig side. Og en slik nyhetsgreie er også greit, slik at folk kan se om det er kommet noe nytt siden sist...

Lenke til kommentar

Jeg regner med du mener avstemningen på startsiden.no?

 

Tror ikke du skal ta den avstemningen så veldig nøye. Hvor mange er det som har stemt forresten? Kom ikke inn på siden nå, serveren nede?

 

I hvert fall så tror jeg du skal høre mer på oss *skryte skryte* enn den avstemningen. Det er vel ingen som har sagt at siden er ille heller, vi har kun kommet med forslag til forbedringer som vil gjøre den bedre.

 

For alt vi vet kan det jo være du som har stemt hver dag på siden din :p

Endret av Sigmoideus
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...