Gå til innhold

Hercules forlater grafikkortmarkedet...


qwert

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg stemmer i at dette er triste nyheter, håper at Hercules kommer på bedre tanker når de får vite at såpass mange rundt omkring i verden synes at dette er triste nyheter.

 

Har selv ett Hercules 9800 pro 128MB kort, går så det griner det kortet. :)

For med så er Asus #1 og Hercules #2 blant mine valg.

 

Om ikke Hercules endrer meningen og fortsetter så må Hercules R.I.P til de grader, må de få en egen stjerne på stjernehimmelen til minne!

Lenke til kommentar

nåja dette burde ikke komme som en "suprise" Franskmennene har aldri hatt sansen for kvalitet og går som vanlig bort fra de få produktene de faktisk har produsert med kvalitet. (mulig de måtte dette et par/tre år etter at de faktisk kjøpte opp den gamle hercules produsenten.)

 

Men nå gjør de som vanlig og gir opp.

Lenke til kommentar
Glad jeg fikke kjøpt meg skjerm og høytalere fra hercules før det var for sent. Designet til hercules er så fantastisk at jeg nesten ikke orker å gå ut fra rommet mitt :love:

Sant det, du har jo bygd pc (du spurte etter råd for en stund siden). Hvordan ble det? Hva er specs'en? Bilde av vidunderet ditt? :)

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Det gaakke ann!! wraeel!!! :cry::cry::cry:

 

Jeg kj0pte nettop Radeon 9800Pro 128MB og er saa forn0yd som det bare gaar ann, aassaa legger de ned bedriften akkurat da ae e paa utkikk etter en saan LCD skjerm som de selge.. faackings typiskt.. :cry::wallbash: Skulle gjerne tatt opp laan i banken for aa gi til dem saa de kunne fortsette.. :p

 

 

Flagg paa halv stang i 6mnd minst.. :cry:

 

Syns heller at et anna merke sku gaat donken, Gainward elns.. :thumbdown:

 

 

R.I.P. Hercules

Lenke til kommentar
Det gaakke ann!! wraeel!!! :cry::cry::cry:

 

Jeg kj0pte nettop Radeon 9800Pro 128MB og er saa forn0yd som det bare gaar ann, aassaa legger de ned bedriften akkurat da ae e paa utkikk etter en saan LCD skjerm som de selge.. faackings typiskt.. :cry::wallbash: Skulle gjerne tatt opp laan i banken for aa gi til dem saa de kunne fortsette.. :p

 

 

Flagg paa halv stang i 6mnd minst.. :cry:

 

Syns heller at et anna merke sku gaat donken, Gainward elns.. :thumbdown:

 

 

R.I.P. Hercules

:cry: . de kunne gjærne tatt ut både sapphire, power color og gainward istedefor hercules. Flagging på halv stang i 1/2år? nei syns ikke det holder helt. :cry::cry:

Lenke til kommentar
For å være helt ærlig så syntes jeg ikke det er SÅ utrolig lei.

Teit er det jo, men dette er jo ikke verdens undergang.

Nei verdens undergang er det jo ikke. men meget trist er det. :(

nå som jeg endelig hadde funnet ut hvilket merke som jeg hadde kommet til og bruke i skjermkort verden altid framover, nå må jeg nødt til og finne et nytt merke som er bra og prøve ut. :(

 

verken sapphire eller Power color har noe spesielt bra kvalitet og kjøling. har vært borti dem og var ikke fornøyd.

Lenke til kommentar

Det er trist.. sorgens stund.. Hvilket merke kan i det hele tatt tenke paa aa maale seg opp til kvaliteten som Hercules har/hadde?? Finnes det en go nr. 2? Hvis ikke er det verdens undergang.. :no:

 

Betaler gjerne litt mer for ting, feks. ting fra Hercules eller Sony osv.... Kvalitet f0r kvantitet sier naa jeg..

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM
Det er trist.. sorgens stund.. Hvilket merke kan i det hele tatt tenke paa aa maale seg opp til kvaliteten som Hercules har/hadde?? Finnes det en go nr. 2? Hvis ikke er det verdens undergang.. :no:

 

Betaler gjerne litt mer for ting, feks. ting fra Hercules eller Sony osv.... Kvalitet f0r kvantitet sier naa jeg..

det finnes en god nummer 1, ettersom hercules alltid har vært en god nummer 2.

anbefaler deg å ta en nærmere kikk på asus

Lenke til kommentar
Det er trist.. sorgens stund.. Hvilket merke kan i det hele tatt tenke paa aa maale seg opp til kvaliteten som Hercules har/hadde?? Finnes det en go nr. 2? Hvis ikke er det verdens undergang.. :no:

 

Betaler gjerne litt mer for ting, feks. ting fra Hercules eller Sony osv.... Kvalitet f0r kvantitet sier naa jeg..

det finnes en god nummer 1, ettersom hercules alltid har vært en god nummer 2.

anbefaler deg å ta en nærmere kikk på asus

Helt enig :yes:

 

Edit; selv om Hercules vil bli savnet.

Endret av stigen1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...