CrackaBoi Skrevet 25. februar 2004 Skrevet 25. februar 2004 Jeg har kjøpt DVD-brenner og skal kjøpe meg et knippe programmer til den. Jeg trenger et for å lage backup av DVD-filmene mine og for å brenne video fra PCen ut på DVD (fra avi og MPEG). Regner med at Nero kan ta seg av de "vanlige" brenne-oppgavene. Noen som har forslag? takk
Popobawa Skrevet 25. februar 2004 Skrevet 25. februar 2004 For å ta backup av filmer så bruker jeg Dvdshrink. Veldig enkelt å bruke og programmet er gratis. Nero brukes når jeg skal brenne filmene på dvd.
RC1 Skrevet 25. februar 2004 Skrevet 25. februar 2004 For å ta backup av filmer så bruker jeg Dvdshrink. Veldig enkelt å bruke og programmet er gratis. Nero brukes når jeg skal brenne filmene på dvd. Me too
EinarB Skrevet 25. februar 2004 Skrevet 25. februar 2004 Jeg bruker CloneDVD som er det enkleste løsningen jeg har prøvd i de 2 årene jeg har hat DVD brenner. Det ripper, krymper til 4,7 Gb og brenner, så med andre ord trenger du ingen andre programmer.
CrackaBoi Skrevet 28. februar 2004 Forfatter Skrevet 28. februar 2004 OK jeg skjønner. Hva med DVDxCopy og de derre DivXtoDVD og DVDtoDivX programmene da?
Myggie Skrevet 29. februar 2004 Skrevet 29. februar 2004 Bruker DVD Shrink og er superfornøyd, funker konge på min NEC ND-2500A.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå