Jump to content
Sign in to follow this  
FuglFøniks

Router lagg

Recommended Posts

Heisann, trenger hjelp;

Jeg bestilte for litt siden 3Com WLAN, som jeg var rimelig fornøyd med. Men etter kort tid fant jeg ut at det loka når jeg spilte Counter Strike. Snakka med en IT-Dude jeg kjenner, Bazze på dette forumet. Han sa at det var enkelte routere som ikke greide no med IP pakker eller no sånt, som i dette tilfelle min ikke gjør. han sa at alt ville fikses om jeg kjøpte en switch, som jeg også nå har gjort, uten at det ble forskjell i det hele tatt. Hva kan være feil? :ermm: Det som skjer i CS, er at med noen sec. mellomrom, kommer ms opp i 450 ca. dette medfører at jeg står der helt stille i ca 10sec... Noen?

##Topic endret litt av moderator - vennligst la oss slippe å gjøre dette igjen ;) - Blib##

Edited by Blib

Så du spiller over WLAN / Trådløst sant?

Dette er ganske normalt at man mister kontakten i ny og ne med trådløst dessverre.. Prøv andre drivere og andre WLAN klient kort programmer.. Alså ikke bruk XP sin innebygde f.eks.

Så du spiller over WLAN / Trådløst sant?

Dette er ganske normalt at man mister kontakten i ny og ne med trådløst dessverre.. Prøv andre drivere og andre WLAN klient kort programmer.. Alså ikke bruk XP sin innebygde f.eks.

Beklager mangelen på info., men jeg spiller ikke via WLAN, jeg bruker kabel.

Men jeg endret litt på kabelene ista, tror det funker greit nå.