Merlin Skrevet 25. februar 2004 Skrevet 25. februar 2004 Kjører foresten Susuki SV650S viss noen lurte.Håper noen blir skikkelig provosert no!! Det ble jeg
dr_down Skrevet 25. februar 2004 Skrevet 25. februar 2004 Håper ikke du brukte av din verdifulle arbeidstid for å fortelle oss at du ikke bryr deg, smirnoff...
lavizh Skrevet 25. februar 2004 Skrevet 25. februar 2004 Ikke fortsett på denne posten, eller snakk off topic, da denne topicen helt klart er feilpostet. Du bidrar selv til å bumpe denne posten nå da:) Bumping blir litt å ta i så lenge det er en mening i det jeg sier, og oppfordrer alle til å drite langt i denne posten da den ikke har noe med Skjermer-Skjermkort å gjøre. Bare en idiot som prøver å få oppmerksomhet. Såså, slapp av, la nå mannen få si meningen sin.
JKJK Skrevet 25. februar 2004 Skrevet 25. februar 2004 Dette er litt frustrerende. 1: han er fersk. 2: på forumet spør man datakyndige om hjelp til sine problemer. Slike datakyndige har ofte brukt mye tid og penger på hardware og skills. Den dagen den ferske forumbrukeren virkelig får problemer med noe og kunne tenkt seg hjelp, DA kan han angre på at han dissa alle de datakyndige som nå ikke gidder å hjelpe.
Malvado Skrevet 25. februar 2004 Skrevet 25. februar 2004 (endret) Tja, brukes ikke forumet nettop til dette da? Å diskutere om relevante ting? I denne sammenheng så blir topic brukt til å sette fokus på at det muligens er stor status i å ha det beste skjermkortet. Jeg mener heller at det ikke er status generelt sett, da folk flest neppe vet forskjellen på et kabinett og en harddisk og folk himmler med øyene da du spør om hvor myeminne pcen deres har hvis du da ikke får et svar sånn som : min har 3Ghz eller 200Gb. Men innen nerdeverden til di fleste fjortisene fra bærum så fungerer det vistnok sånn, jeg må ha det aller siste av skjermkort fordi jeg får +10fps i Cs og nå går det fort ja, jeg har konstant 200fps... Sitter fortsatt på mitt gode gamle gef 4200 (en smule oc sef) og spiller 100% bra di aller fleste spillene, selvsagt kunne jeg tenkt meg litt penere og rundere grafikk (aa + af ) men skal jeg bruke +3500 på bare skjermkortet for å så bruke i snitt 500 kr pr spill så blir det fort en dyr opplevelse. Men når doom3 og Hl2 er ute så oppgraderer jeg skjermkortet, da viser forhåpentligvis disse to spillene hva som kreves av maskinvare. Edit : noen små skriveleifs Endret 25. februar 2004 av Malvado
JonTj Skrevet 25. februar 2004 Skrevet 25. februar 2004 Syns det er helt ufattelig at noen klarer å bli provosert av denne posten. Hvor nerd er MULIG å bli??
dr_down Skrevet 25. februar 2004 Skrevet 25. februar 2004 2: på forumet spør man datakyndige om hjelp til sine problemer. Slike datakyndige har ofte brukt mye tid og penger på hardware og skills. Så dette er altså ikke et diskusjonsforum på noen måte? Finner det i såfall overraskende at det er dedikert såpass mye plass til 3DMark resultater. Hvilken problemstilling er det som legges frem når de forteller oss "SÅ mye poeng fikk jeg!"?
JuBi Skrevet 25. februar 2004 Skrevet 25. februar 2004 Syns det er helt ufattelig at noen klarer å bli provosert av denne posten. Hvor nerd er MULIG å bli?? helt enig med deg
Smirnoff Skrevet 25. februar 2004 Skrevet 25. februar 2004 Håper ikke du brukte av din verdifulle arbeidstid for å fortelle oss at du ikke bryr deg, smirnoff... Hyggelig.
johanf Skrevet 25. februar 2004 Skrevet 25. februar 2004 @Smirnoff Nå begynner du å drite deg ut også. Selv om man har penger til å kjøpe det feteste av det fete, betyr ikke dette at man ikke har et liv utenom PCen eller ikke har andre hobbyer. Kanskje du burde tenke deg om litt før du åpner kjeften - synes det ramla ut litt vel mye dritt nå. _ johanf
Ravenlord Skrevet 25. februar 2004 Skrevet 25. februar 2004 Dette blir jo rene såpeoperaen, men smaken er som baken alle har en..
trMaG Skrevet 25. februar 2004 Skrevet 25. februar 2004 Den dagen den ferske forumbrukeren virkelig får problemer med noe og kunne tenkt seg hjelp, DA kan han angre på at han dissa alle de datakyndige som nå ikke gidder å hjelpe. Er dette en trussel? Han disser da ikke de "erfarne" forumbrukerne. Han sier sin mening om hvordan han oppfatter diskusjonen under skjermkort, skjermer. Han har en litt kritisk kommentar til hvordan ting er. Kritiske kommentarer er ikke negativt i seg selv og det er en klar forskjell mellom kritiske kommentarer og dissing! - det er måten de oppfattes på som er avgjørende. Kritiske kommentarer kan som all annen kritikk taes på mange forskjellige måter. Jeg prøver som regel å tenke over kritikken og vurdere om den er rettmessig. Ser på kritikk som noe positiv og noe som kan hjelpe meg til å bli flinkere/utvikle meg. Den måten du tar dette på er utrolig umodent og en slik utfrossing/straff av folk som stiller spørsmål ved ting som ikke passer deg, er for meg helt uholdbart.
Merlin Skrevet 25. februar 2004 Skrevet 25. februar 2004 Latterlig post i seg selv, latterlige utsagn
billythekid Skrevet 25. februar 2004 Skrevet 25. februar 2004 Latterlig post i seg selv, latterlige utsagn alså lille djevel ikke bli så sint! du er helt rød, mannen har et poeng. penisforlenger er det vel ikke men status symbol og noen har sikkert alt for bra skjermkort en det de har brukt for. og kjøper nytt før de trenger nytt..
Joddze Skrevet 25. februar 2004 Skrevet 25. februar 2004 OT: Synes reaksjonene på denne posten er tragisk. Har sett så mange værre tråder,at denne blir nesten grei i forhold. Slik jeg ser det er det helt klart relevant til skjermkort. Hvis noen synes denne tråden er meningsløs får de bare gjøre det,jeg tror ikke den blir stengt pga topic værtfall. Hvis denne tråden er meningsløs,hva er da de ekstremt mange trådene med side opp og side ned med 3DMark resultater? Hvem i h***** har interesse/nytte av det? Så,ser ofte en tendens til at etablerte brukere skal være moderator. Bare fordi at de har 1000+ poster,rå hardware og litt peiling skal de skrike ut til alle og si hva folk skal gjøre.Rapportere og holdt kjeft om det er noe jeg ville ha gjort, man trenger ikke at 10 personer sier at "denne er feilpostet","denne må bli stengt","ikke svar osv." Hva med å konsentrere om det som er interessant,virker som om enkelte her (hint hint) leiter etter feilposter osv for å skrike det ut. "Se hvor flink jeg er,jeg la merke til at denne er feilpostet!! Ser dere? Den er feilpostet!! Idiot! Han kan ingenting! Tilbake til topic: Det kan virke som om mange kjøper skjermkort bare for å få mer poeng i 3DMark ol. men det er jo forsåvidt greit. Har man lyst har man lov
ronndi Skrevet 25. februar 2004 Skrevet 25. februar 2004 hehe hver dag, sin kverulant&offtopic diskusjonstraad slik er det bare! (snart kommer hitler)
Extantitus Skrevet 25. februar 2004 Skrevet 25. februar 2004 Dette er litt frustrerende. 1: han er fersk. 2: på forumet spør man datakyndige om hjelp til sine problemer. Slike datakyndige har ofte brukt mye tid og penger på hardware og skills. Den dagen den ferske forumbrukeren virkelig får problemer med noe og kunne tenkt seg hjelp, DA kan han angre på at han dissa alle de datakyndige som nå ikke gidder å hjelpe. Nuh... Undertegnende har da et ynkelig antall poster/innlegg, men regner meg som mer enn rimelig kyndig nok, i bruk av pc og hardware generelt - profesjonelt og heime i stova. Jeg blir da noe provosert av sånne utalelser. At man er fersk på forum, eller ikke poster til fingrene får verkebyller, betyr ikke man er grønn. Hvis det er sånn du betrakter verden og folk på dette forum, blir det vanskelig og ta dine "datakyndige" gode råd alvorlig uansett. Dette er også relatert til denne tråden etter min mening, eftersom (fokus på) det mest hotte, dyreste & faaaantastiske hw og komponenter er svaret på det meste av verdens problemer, og det blir dermed vanskelig med konkrete problemstillinger/løsninger. Alle trenger ikke det råeste som er der ute. Her er kanskje skjermkort fremst som kommer i den kategorien. Dermed er mitt inntrykk at det virker som folk med "normale" behov ikke får respons på forumet. Man må nesten provosere litt først kanskje, f.eks: Intel/AMD suger(med masse utropstegn), deretter sitt mundane kvardagslige budskap. Dette er iallefall grunnen til mitt spartanske innleggs bidrag. Kos dere videre...
trMaG Skrevet 25. februar 2004 Skrevet 25. februar 2004 Latterlig post i seg selv, latterlige utsagn Vi vet hva du mener nå.. Hvorfor spamme?
Merlin Skrevet 25. februar 2004 Skrevet 25. februar 2004 Hva i svarte er så interessant med denne posten da? Skjønner det ikke enda, burde vært i offtopic SØPPEL seksjonen.
Ueland Skrevet 25. februar 2004 Skrevet 25. februar 2004 Er sjøl ofte inne og leser på desse sidene, interesant og morsomt egentligt.Men folk er veldig opptatt av hastigheter(minne/core) og modding. Føler at nivået ligger litt på moped/mc nivået. Trimming og topphastighet osv. Kjører foresten Susuki SV650S viss noen lurte. Håper noen blir skikkelig provosert no!! Stenges pga: -idiotisk topic -idiotisk tråd -feilpostet -flaming/mye tull OG: Brukere av forumet bes om å holde en høflig tone. Poster kan bli delvis eller fullstendig sensurert av moderatorer hvis den inneholder upassende språk. Unødvendig bruk av banning, flaming og innlegg ment for å skape dårlig stemning er ikke tillatt. Vær saklig og høflig når du argumenterer for noe. Dette gjør at andre oppfatter deg mer seriøst. Tråder/poster åpenbart ment for å provosere eller støte andre stenges/slettes med begrunnelse. Dette gjelder også i private meldinger. Du får lov å mene hva du vil om en sak, men dersom dine meninger er svært kontroversielle bør du holde dem for deg selv for ikke å skape krangel. Hold dere til temaet i tråden. Ønsker du å diskutere en bestemt sak som ikke er direkte relatert til tråden, oppretter du en egen tråd i korrekt kategori. Privat småprat kan skje andre steder. Posting i feil kategori vil føre til at tråden blir stengt og flyttet. Frekvent feilposting fra samme bruker kan føre til utestengelse. Tråder som "Hvilket skjermkort skal jeg velge?" hører åpenbart hjemme under "skjermkort" kategorien, om den blir postet i "Annet om hardware" blir den så stengt og flyttet til "Feilpostet". Er du i tvil, poster du der du tror det passer best og kontakter moderatorene via rapporter -knappen og ber om evt. flytting av tråden .
Anbefalte innlegg