Gå til innhold

Skuffende Oppgradering.


gromgut32

Anbefalte innlegg

HOOOIIIII !!! DU MÅ VÆRE SIKKER PÅ AT DET ER IS7 E DU HAR OG IKKE E2....!!

 

 

bortsett fra at jeg installerte VGA før DX9, men gjør det sååå fali' da....?

Spiller ingen rolle...........

 

 

EDIT: Har du sett på linkene til Microsoft som jeg postet en 3-4 hakk ovenfor her...?

Endret av Rayline TWB
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
HOOOIIIII !!! DU MÅ VÆRE SIKKER PÅ AT DET ER IS7 E DU HAR OG IKKE E2....!!

 

 

bortsett fra at jeg installerte VGA før DX9, men gjør det sååå fali' da....?

Spiller ingen rolle...........

 

 

EDIT: Har du sett på linkene til Microsoft som jeg postet en 3-4 hakk ovenfor her...?

Jada jada...er skråsikker på at jeg har IS7-E... Slapp av nå gutt.... :thumbup:

Lenke til kommentar

Vel,nå har jeg sikkert mast livet av dere alle sammen, siden det ble så stille her, men nå har jeg nå uansett flashet biosen ved hjelp av det utrolig enkle og greie flashmenu! :thumbup:

Takker en million for tipset om det, rayline!! :w00t::w00t::w00t:

 

da er det bare å sprette den 5. pilsen og teste igjen... Noen andre som har problemer med å kjøre shareazaa,full virusscan og 2-3 websider samtidig forresten..? kanksje er det jeg som overdriver.... :p

Endret av gromgut32
Lenke til kommentar
Gromgut du har 124 poster i dette innlegget det er jo nesten halvparten av alle svarene her !

Du tror vel ikke at du overdriver litt?

En tommelfingerregel er at du ikke skal ha men enn 3 svar etterverandre på samme sie :p

Jada,jada....vet jeg bryter den "gyldne regelen" så det suser.... :roll:

 

Men etter en måned med trøbbel, begynner jeg virkelig å klø etter en løsning.

 

Synes fremdeles(som nevnt i en annen tråd) at en Java-chat her inne hadde ikke vært det dummeste.... ;)

Lenke til kommentar

Ja, da må du gå inn i BIOS settingene og trykke F10 (altså save BIOS) - og trykk Yes når BIOS spør. Da kommer det problemet bort.

Abit gjør dette ved hver BIOS oppgradering for å presse folk til å gå inn i BIOS for å sjekke at CPU MHz og FSB er satt riktig.

Endret av Rayline TWB
Lenke til kommentar

Det var det jeg tenkte...da er det kanskje det jeg nevnte tidligere, at power-good signalet fra Hk til PSU kan ha blitt ødelagt på HK pga den gamle strømforsyningen?

Og hva kommer Komplett til å si om jeg prøver på en reklamajon, og jeg har knekt det ene klipset til minnet?

Vel....i mellomtiden prøver jeg å drikke meg selv under bordet... :cool:

Lenke til kommentar

Hei!

 

Vil gjerne hjelpe deg, har akkurat lest gjennom alle sidene her....

 

Men en ting holder ikke sammen: øl og data :p

De samarbeider ofte ganske dårlig.

 

Her er noen programmer jeg synes du bør installere:

Prime 95. Denne er til å stresse systemet, slik at du ikke trenger å vente på at maskinen rebooter. Er det noe gærent, vil den reboote eller vise feil i programmet rimelig kjapt. Godt program!

 

Memtest 86. Dette er også et godt program , for testing av rammen din. Den vil teste etter feil, så er det noen feil på minnet så vil den oppgi dette. Brukes i Dos.

 

Ellers lurte jeg på en ting. Du sier Agp bussen din kjører på 67 mhz, skal ikke denne kjøre på 66? Og Pci på 33...

 

Synes det virker merkelig, hele dette problemet. Personlig så ville jeg testet hele systemet med et annet hovedkort, synes det virket mistenkelig.

 

Lykke til.

Lenke til kommentar
Hei!

 

Vil gjerne hjelpe deg, har akkurat lest gjennom alle sidene her....

 

Men en ting holder ikke sammen: øl og data :p

De samarbeider ofte ganske dårlig.

 

Her er noen programmer jeg synes du bør installere:

Prime 95. Denne er til å stresse systemet, slik at du ikke trenger å vente på at maskinen rebooter. Er det noe gærent, vil den reboote eller vise feil i programmet rimelig kjapt. Godt program!

 

Memtest 86. Dette er også et godt program , for testing av rammen din. Den vil teste etter feil, så er det noen feil på minnet så vil den oppgi dette. Brukes i Dos.

 

Ellers lurte jeg på en ting. Du sier Agp bussen din kjører på 67 mhz, skal ikke denne kjøre på 66? Og Pci på 33...

 

Synes det virker merkelig, hele dette problemet. Personlig så ville jeg testet hele systemet med et annet hovedkort, synes det virket mistenkelig.

 

Lykke til.

ALLE sidene...?? Jøss... :wow:

 

For øvrig er øl det eneste som hjelper nå, og har gjort de utroligste operasjoner på pc'er drita på øl(ikke på denne da...).

Nå trenger jeg ikke stresse systemet så lenge før restarten kommer da.( Er det bare jeg som synes restarten er vanskelig å skrive? ).

Trenger bare å logge på, kjøre en virusscan og starte shareazaa(som sluker systemressurser), så skjer det etter ett par minutter....

Minnet er byttet og hjalp jo ikke noe. Samme med PSU.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...