Gå til innhold

Min nye Hjemmeside

Anbefalte innlegg

Annonse

[1] Random productId 5152848 from forum_276

hm...enig med det de andre har sagt her, synes du skal begynne på nytt. Hardt å høre, men truth hurts ;)

Men når det gjelder videre utvikling synes jeg du skal se litt på hvordan andres sider ser ut, gjerne bli inspirert, og prøv ut grafikk elementer, samt farger du synes passer sammen. Og ikke minst, øv, øv, og atter øv! Veien er lang, men alle kan klare det med litt tid, godvilje, og trening :)

Dagens moralpreik :grin:

EDIT: genial samling av linker til inpirerende websider, laget av vår likeså geniale PoleCat: http://polecat.demoted.org/inspiration/index.htm

:thumbs:

Endret av flodhest
Lenke til kommentar

Sorry, men her må det til en start-over.

- skrekkinngytende layout

- puke-farger

- vanvittig fontvalg

- norsk/engelsk

Råder deg til å få deg litt inspirasjon. Det ser litt for mye ut som "jeg-vil-bare-lage-en-side-uten-å-planlegge-design-eller-innhold"-side.

Overskriften "Web Hjemmet for Hagen familien." vitner jo om det. :roll:

Start-over. :thumbup: That's just the way it is!

Lenke til kommentar
Ser du fulgte mitt råd om å poste her ja (ikke VGD..)

Stemmer med på hva de andre har sagt ja.. :ermm:

Yep...

Konstruktiv krittik kan bare gjøre siden bedre.... Kan jo si det at jeg fikk en del kritikk her da.. :roll:

Etter å ha lest kritikken har jeg jo fått litt og gjøre.... og det virker som den ikke kan bli stort værre en den er nå..... ehhhh

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...