ATi-Radeon Skrevet 23. februar 2004 Skrevet 23. februar 2004 Hvordan er den egentlig, noen som vet om den er stabil osv.. er den verdt kronasjen? 1600 noe..
Stor Oddnoga Skrevet 23. februar 2004 Skrevet 23. februar 2004 Har den selv. Har klokket den opp til 3,3ghz i en Shuttle. Må si meg svært fornøyd!
Jim Rager Skrevet 23. februar 2004 Skrevet 23. februar 2004 Jeg har en som kjører på 3,5 ghz, definnitivt verdt det etter min mening
lperik Skrevet 23. februar 2004 Skrevet 23. februar 2004 Hvordan er den egentlig, noen som vet om den er stabil Hva mener du egentlig med det?
Stor Oddnoga Skrevet 23. februar 2004 Skrevet 23. februar 2004 Klart den er stabil. Som de fleste prosessorer på markedet i dag. Sjelden man hører om en ustabil prosessor, er som regel andre ting, eller kombinasjoner av ting, som virker inn på stabiliteten.
Litraphy Skrevet 24. februar 2004 Skrevet 24. februar 2004 (endret) Jeg har også den prosessoren i min Shuttle. Går på 3.0ghz for øyeblikket. Har aldri vært så fornøyd med en CPU noen gang. Beste hittil. edit: Leste profilen din Swag. Vi har samme Shuttle også. ' edit nr2: Vi hadde samme mobil også.. lol. Endret 24. februar 2004 av DavidH
Caliber Skrevet 24. februar 2004 Skrevet 24. februar 2004 Må bare føye med til rekken av tilfredsstilte kjøpere her; den beste cpu'en jeg har kjøpt så langt. Kjører den nå på 3.45Ghz prime stabilt, og det med en relativt kjip stepping. Løp og kjøp! Mvh, Haakon
Stor Oddnoga Skrevet 24. februar 2004 Skrevet 24. februar 2004 Jeg har også den prosessoren i min Shuttle. Går på 3.0ghz for øyeblikket. Har aldri vært så fornøyd med en CPU noen gang. Beste hittil. edit: Leste profilen din Swag. Vi har samme Shuttle også. ' edit nr2: Vi hadde samme mobil også.. lol. Hehe. Vi har begge god smak, forstår jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå