Gå til innhold

Tips/råd for en vellykket tur til TG


Anbefalte innlegg

Skal på Tg for første gang i påsken. Lurte på om noen har noen tips eller råd event forhåndsregler man bør ta, for en vellykket tur til Hamar og vikingeskipet. Er det mange fra HD.no som skal ditt Sitter på rad 42 og sette 56, bare å stikke innom å hilse på. :smile:

 

[ Denne Melding var redigert av: Lord_Linus på 2002-03-19 16:20 ]

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Quote:

Sitter på rad 42


 

Jeg sitter faktisk på rad 41 :smile:

 

En ting jeg anbefaler deg er å variere hva du drikker (ikke drikk Cola hele tiden, men drikk også vann eller juice eller.no) også må du passe på å dusje mens du er der og for all del ikke kjør DHCP-server på maskinen din. Da får du nemlig en god del sinte folk på nakken...... :smile:

 

[ Denne Melding var redigert av: nVIDIAsucks på 2002-03-19 16:23 ]

Lenke til kommentar

ja, lei motell rom under oppholdet og sov der. Er et helvete å sove i den hallen, alle soveplasser er opptatt kl 1 om natta, så da må du vente til kl 8 før du kan sove. Og dessuten skal de idiotene som sitter i den dj bua spille theme sangen på høyt volum døgnet rundt, er ikke fred å få.

Lenke til kommentar

humm.

har selv vert der før, i 99 med Amiga'n min (RIP)

 

det er et par ting du må ha med deg,

1. fotoapperat (konge å stå og skue ut over hallen som er kun opplyst av flere tusen skjermer)

2. mat, kafe'en kan vere litt dyr

3. mange cd-r plater :smile:

4. GODE hørselvern/propper, noen gang prøvt å sove i en stor hall som aldri sover og støyer mye?

5. klesskift, ikke så særlig å stinke hest etter tre dager..

6. penger.. du kan aldri ha nok :grin:

7. godt liggeunderlag/madrass og sovepose

 

ellers så anbefaler jeg å se på tg sine sider og se hva dem ambefaler/kommanderer om hva du må ha med eller legge igjen hjemme.

 

[ Denne Melding var redigert av: Prelude på 2002-03-19 16:37 ]

Lenke til kommentar

Quote:


On 2002-03-19 16:23, nVIDIAsucks skrev:

Quote:

Sitter på rad 42


 

Jeg sitter faktisk på rad 41 :smile:

 

En ting jeg anbefaler deg er å variere hva du drikker (ikke drikk Cola hele tiden, men drikk også vann eller juice eller.no) også må du passe på å dusje mens du er der og for all del ikke kjør DHCP-server på maskinen din. Da får du nemlig en god del sinte folk på nakken...... :smile:

 

<font class=editedby>[ Denne Melding var redigert av: nVIDIAsucks på 2002-03-19 16:23 ]</font>

 

akkurat.. _DEAKTIVER_ alt som kan ligne på DHCP (ICS inkludert), en maskin med aktiv DHCP server kan ødelegge for flere rader med folk som kort og enkelt blir separert ifra resten av hallen.

 

sitter selv på rad 54 her sammen med Xell, Mr.Hassan og et par andre :smile:

Lenke til kommentar

Er man trøtt nok kan man sove selv om man har en pappkopp på pannen, plastskje i kjeften, barberskum-sminke og ballonger festa i øra (tg i fjor, han som ble utsatt for alt dette (+webcam og adressen postet på tavlene) satt et par plasser bortenfor meg :grin:

Rad10plass16 (så vidt jeg kan huske) i år, eneste stedet som hadde 4 plasser sånn noenlunde på samme sted (unntatt rett ved scenen[=au]) etter helga.

Lenke til kommentar

Dere glemmer ett par ting for ett extra hyggelig TG.

 

Tralle! til å frakte utstyr med. Ingenting er værre enn å måtte bære alt sammen når du sliten, trøtt og jæve?lig skal hjem. Der ikke spesielt gøy på vei inn heller :smile:

 

Noe å sitte på. Plaststolene er ett hat objekt etter dag 2 1/2. Selv bruker jeg en gammel stressless som kan legges helt tilbake. Stol og seng i ett. :grin: Husk at det ikke er lov å sove ved plassen din medmindre du sover i stolen din.

 

En til å kjøre som har sovet lenge og godt før avreise. Det er ikke kult å kjøre på motorveien og se syner pga søvnmangel.

 

En annen ting som kan være lurt. Hvis du har ett litt tregt eller ustabilt os, så ta en nyinstall. Husk at på TG er det ingen sak å laste ned alle mulige oppdateringer.

 

Venner som du sitter sammen med er bra, men ikke nødvendig. Det er masse hyggelige folk på TG :smile:

Lenke til kommentar

Quote:

jeg sitter i rad 40 sete 14 vet ikke om det blir noe cs-compo på meg i år men får se


 

hmmmm........... du er vel ikke tilfeldigvis med i iC(infested chobos vel??).

 

Jeg har plassene 8, 9, 10, 11 og 12 på rad 41 :smile:

 

[ Denne Melding var redigert av: nVIDIAsucks på 2002-03-21 22:01 ]

Lenke til kommentar

kan bare anbefale noen småting

 

 

[*] Ha i deg mye væske

[*] Få nok søvn. du trenger det..

[*] gå en tur ut, man trenger å strekke seg litt

[*] DUSJ!!!!!!!!!!!!!!

[*] Styr unna hamburgeren, den er **** så god. men fytte **** som du sliter etterpå.. jeg har blitt syk samtlige TG pga den.. jeg klarer ikke å styre unna den!....

 

 

 

Housey!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...