Gå til innhold

hvilken musematte?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

jeg hadde en matte av hard plastikk lenge. ble vant med d etter en stund, men d er sinnsykt glatt i forhold til en deilig, myk tøymatte, selv om den ikke skal være så altfor myk for å få d optimalt.

 

du kan få en del bra musematter på komplett.no, en dobbeltsidig matte til ca 200. husker ikke helt prisen

Lenke til kommentar

HERREGUD

 

Blir ufattelig lei av folk som sier " icemat suger, ikke kjøp den " osv osv.

 

Kan dere ikke fatte at folk har forskjellig smak og meninger?

 

Etter utallige timer CS spilling med både Func og icemat, har jeg funnet ut at jeg liker icemat bedre.

 

Dette er noe som er forskjellige for hver enkelt person, og du må selv bestemme hva du synes er best.

Lenke til kommentar
Seriøst.. Musmatte har ikke så mye å si da... Og ja, har prøvd Icemat m.fl. Imponert? Nei. Spille like bra med ei billig 10kr matte? Absolutt. forskjellen er mentalt...

Og jeg spiller hovedsakelig FPS, så jeg vet at nøyaktighet er Alfa Omega..

Er ikke enig i at forskjellen er mental. I.E3.0+func+skatez er en sjuk kombinasjon.

 

Og om det da så er at du synes kun forskjellen er mental, så er vel det egentlig god nok grunn til å kjøpe den? :-)

Lenke til kommentar
Kjøpte selv en fUnc 1030 matte i siste uke, beste investeringen jeg har gjort på lenge. uten tvil den beste musematten jeg har prøvd, musa ble enormt mye mer presis. Jeg ga 270 kr for den.

 

www.func.net

istedet for å kjøpe den direkte derifra så kan det være en idè å bestille den fra microplex istedetfor.

Men skal du lese om den så www.func.net

 

Jeg kjøpte func med en gang den kom og det er nok det lureste kjøpet jeg har gjort av steelpad, icemat, allsop og func.

 

Gå for func'n du =)

 

func info og kjøp på microplex.no, trykk her.

Dette er pluss litt info

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...