eln Skrevet 22. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 22. februar 2004 Har nettop formatert pc'n fra win2k til XP. USB'ne funka fint før jeg formaterte men nå er det noe galt. (forøvrig kun musa jeg kjører på usb), har lagt inn chipsett driverne å SP1 men ennå så reagerer ikke USB-portene. Noen som har vært bort i dette problemet før med NF7-s 2.0? Lenke til kommentar
Zink Skrevet 22. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 22. februar 2004 Sett Bios 'optimized defaults'/f10/save&exit og sjekk om ACPI er enablet. evt. oppdater Bios sjekk om usb er enablet i Bios. Lenke til kommentar
eln Skrevet 22. februar 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 22. februar 2004 ok,. skal teste det nå. har forsåvitt et annet problem men det skal jeg komme tilbake med etterpå. Lenke til kommentar
eln Skrevet 23. februar 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 23. februar 2004 Har nå satt "'optimized defaults" å de funker fortsatt ikke noen som har noen andre forslag? Lenke til kommentar
Lokaltog Skrevet 23. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 23. februar 2004 Har samme problemet, portene på hk funker ikke.. Men portene som ikke er innebygd funker helt fint.. Skikkelig ergelig, mine funka også før! Noen som har en løsning? Lenke til kommentar
eln Skrevet 23. februar 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 23. februar 2004 uff får vel koble i de pci port greiene da . gjerne kom med svar på problemet alikavel Lenke til kommentar
Zink Skrevet 23. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 23. februar 2004 Hvordan ser det ut i enhetsbehandling - noen merknader der ? Her er 'nvidia usb 2.0 enhanced host controller' og 'usb 2.0 root hub device' ( i tillegg til windows standard hub/host ). Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 23. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 23. februar 2004 Oppdater drivere manuelt i maskinvarebehandling..... Lenke til kommentar
brillan Skrevet 23. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 23. februar 2004 Abit har lakt ut noen Usb 2.0 drivere. Prøv disse. Lenke til kommentar
eln Skrevet 23. februar 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 23. februar 2004 jarmo Danke Der funker USB-portene igjen ja, att jeg ikke har tengt på det før Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå