Gå til innhold

Røverkjøp


Anbefalte innlegg

Hei!

Det er sikkert mange her som skulle ønske seg et skikkelig fotored. program, helst Photoshop 7.01 eller selveste CS v8. - men med en pris på 8 - 10000kr blir det som oftest med drømmen.

Nå kan fullversjonen Photoshop CS lastes ned for 99$ fra en av Adobes sider, nemlig her: ********

Når du åpner info.boksen oppe til venstre - begynner en klokke å tikke ned fra 10min. - mao - du har 10 min. på deg til å kikke på tilbudene og bestemme deg for hva du ønsker å kjøpe. Kjøper du ikke denne gangen går det 3 dager før du på nytt får tilbudet. Jeg forstod det slik at det er et visst antall som blir lagt ut på dette tilbudet, så når dette antallet er nådd, faller tilbudene bort.

Når du har gått til innkjøp blir en E-mail sendt deg som henviser til siden hvor

ID nr. (lisensen) ligger, den tallkombinasjonen må du ha når du installerer. Jeg lastet ned CS i går og nedlastingen gikk helt greit , ca 45min. (adsl). Les info. på FIX som du får opp på skrivebordet etter nedlastingen så du slipper "krøll" under instaleringen. Lykke til!

mvh

s-ki

 

Ps

Som lassevk skriver dreier det seg om en ulovlig versjon og da jeg ikke vil være med på å oppfordre til ulovligheter har jeg strøket adr. til denne siden.

Endret av s-ki
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvis du klikket på Support nedtrekks-menyen på hovedsiden til Adobe, og så på Downloads, og kom til ibackups.net så har du et program installert som hijacker browseren din til slike steder. Downloads-siden til backup går til Downloads - Adobe CustomerFirst Support og ingen linker jeg kan se på Adobe.com går til ibackups.net.

 

Det ville jo vært rart og om de selger produktet til 7-800 Kr. ett sted og som du sier, 8-10000 Kr. alle andre steder. Jeg ville forstått det om det var en form for customer support for å få ny kopi av ødelagte cd'er.

 

I tillegg ville jeg gjerne likt å visst hva du mener med "krøll" som du må unngå ved å lese den FIX filen du får opp. Tipper det har noe med en eller annen form for patch for å sørge for at programmet ikke forsøker å gå til adobe.com for å aktivere seg.

Lenke til kommentar

Hei!

Nei, tror neppe jeg har noe program installert som hijacker pc'en til slike steder,

etter to virusangrep for noen år siden mener jeg å ha sikret meg med bl.a.brannmur, Alurias Spywares eliminator SureClean prof. og anti virusprogram selvfølgelig. Har vært inne og tatt en titt på ny, og det florerer med tilbud på nevnte varer, fant nå Element 2 laveste pris til 49$, ( Yahoo search). At dette er ulovlige varer kan ikke jeg begripe.

 

Det jeg mente med "krøl" var at en måtte følge instruksjonen nedenfor.

 

"1) When you are installing Photoshop CS, enter the above serial number when it asks.

 

2) As soon as the installation asks you to activate the program, you HAVE to close the install, and do NOT attemt to active. I may say something like you have 3 days to activate,just ignore all that and close the install completely.

 

3) Double Click the photoshopfix file that is in this folder, it will show you the default directory that it needs to install the required files which is:

C:\Program Files\Adobe\Photoshop CS\

 

If this is not the directory that you installed Photoshop CS, please click broswer and

locate the \Photoshop CS\ directory and click OK then click 'FIX'. Once that is done,

you should be able to open your Photoshop CS and it should be ok."

 

mvh

s-ki

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...