Gå til innhold

Hvilket spill har du spilt mest?


Anbefalte innlegg

Sammenlagt er det neppe tvil om at det er Championship Manager som er spillserien jeg har spilt mest.. Hadde neppe spilt det så mye om jeg ikke hadde muligheten til å spille med det i vindu og være på mirc, msn og alt annet sånt ellers samtidig..

 

ellers er det nok Sof2 som kommer på plass 2 over spill jeg har spilt mest.

 

kanskje sim city 2000 og cs hører til et sted på top 5 også

 

hadde vært morro å se for meg selv en komplett liste over antall timer jeg har tilbringet (riktig bøying av verbet?) med hvert enkelt spill. dette er selvfølgelig umulig da :p:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

mm...

 

1) Sniper/SubSpace/Continuum (samme spill, forskjellige navn gjennom tidende. Spilt det i ca. 8 år..er online only.. husker til og med det fantes games.no servere en periode)

2) Doom II (deathmatch + egne brett)

3) Dune 2

4) C&C (enern med seriell kabel i multiplayer og egne brett)

5) Civilization 1

6) Baldur's Gate (1)

7) King's Quest 1 (Kunne det utenat som 4åring på engelsk(!)).

8) Stunts (egne baner) og Test Drive 1-3

9) Planetside

10) Starcraft

 

mye moro med spill ja...hvertfall når de kan spilles sammen med andre og man kan mekke egne ting. Noen av dagens "slagere" blir rett og slett altfor glatt og lett..eller for korte. Lite replay value, selv om noen er ganske bra første gang igjennom (Max Payne 2 og Mafia for eksempel).

Lenke til kommentar
Jeg spilte litt Daggerfall igår jeg faktisk.... Helt utrolig hvor stort det spillet er... Sikkert 20ganger større enn morrowind :wow:

20 ganger er vel å ta litt i, men Daggerfall var mye større enn Morrowind, ja. Mener å huske at Daggerfall hadde ca 300 byer og landsbyer og 2000 NPCer.

20 ganger er ikke a ta i litt. Det var over 20 ganger så stort i areal og antall byer og dungeons. Men så var jo alt tilfeldig generert, ikke designet på forhånd som I Morrowind.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...