Gå til innhold

Logitech MX300 - Intelli 4.0


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Sto og "benchmarka" IntelliMouse 4 mot MX500 nede i butikken, og jeg mener at MX500 er en mye tregere, og tre ganger så tung mus.

 

Angående DPI på IntelliMouse4 så er det 1200.

 

Scrollen er helt perfekt imo etter den er "kjørt litt inn" :D

Kunne ikke vært mer enig! :thumbup: Microsoft eier musemarkedet for tiden. MX 300-500 er tunge og ikke behagelige. Intelli 3.0 knuser også MX seriene :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Sto og "benchmarka" IntelliMouse 4 mot MX500 nede i butikken, og jeg mener at MX500 er en mye tregere, og tre ganger så tung mus.

 

Angående DPI på IntelliMouse4 så er det 1200.

 

Scrollen er helt perfekt imo etter den er "kjørt litt inn" :D

Kunne ikke vært mer enig! :thumbup: Microsoft eier musemarkedet for tiden. MX 300-500 er tunge og ikke behagelige. Intelli 3.0 knuser også MX seriene :)

mx300 er ikke spesielt tung da.

Lenke til kommentar

Rusher @ 22/02/2004 : 13:33

Du kan ikke si det,fordi visst bare dpi hadde noe og si så ville Razor Boomslang vært desidert best

Razor Boomslang går faktisk for å være den beste gamer-musen når vi snakker trackball!

 

VeXx @ 22/02/2004 : 13:35

at MX500 er en mye tregere, og tre ganger så tung mus

Går det ann å fjerne vekt fra MX 500 ? btw: vekt = smak og behag

 

Merlin @ 22/02/2004 : 22:16

MX 300-500 er tunge og ikke behagelige

MX 300, tung.... :laugh: rekti!

Man finner helt sikkert lettere mus, men å definere MX 300 som tung....:dontgetit:

Endret av dub
Lenke til kommentar

Har både MX500 og Intellimouse 4.0, må si at jeg liker Logitech mye bedre. MS musene er litt lettere men jeg taklet ikke hjulet på den i det hele tatt. Føler jeg også får bedre presisjon i spill med MX, men det er vel smak og behag som med alt annet. Stikk i butikken og prøv MS musa du.

 

Er alltid det beste å sjekke sånnt selv i stedet for å spørre hva andre syns om ting. Har lite å si om alle andre syns et produkt er bra om du ikke liker det selv.

Lenke til kommentar
MX 300-500 er tunge og ikke behagelige.

 

Det er jenter her på forumet også jo. Det er hyggelig.

 

Men da sier vi det sånn: MS til jenter, Logitech til gutter.

Altså microsoft mus er vel de som har vunnet flere cpl turninger enn alle andre typer mus tilsammen ;)

 

må inrømme at jeg liker mx300 og det var en feil på siden der jeg bestilte som gjorde at det stod de hadde den på lager forstsatt.. noen som vet om steder som fortsatt kan ha disse på lager pm meg :D

kan trygt si at jeg ikke liker mx310 og 500 modellene ettersom de er formet som noe jeg har sett lignende i startrek

 

argh ønsker meg en mx300 men liker ms 3.0 også eneste er museføttene som er vanvittig seige men nå har jeg planer om å skaffe meg et par med hyperglides www.hyperglide.net som er kritiker roste og brukt av mange top claner i cs miljøet

 

Btw. skulle likt å sett HeatoN i kjole :love:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...