Gå til innhold

Suger MSI, eller, er det bare meg?


Avatar-

Anbefalte innlegg

For å si det rett ifra levra.

 

MSI kan lick my balls. :D

 

ENESTE msi produktet jeg har hatt som har faktisk VIRKET er ett gf4 ti4200 kort....

 

cdbrenner brente 15 cd'er og ikke mer.

dvdbrenner har stor prosent feilbrente

msi k8n platinum. virka ikke.

 

 

så for å oppsummere.

skal ALDRI, ALDRI kjøpe noe med MSI. :thumbup:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
<!-- BBCode Quote Start --><TABLE BORDER=0 ALIGN=CENTER WIDTH=85%><TR><TD><font class=postbody>Quote:</font><HR width=100% color=#333333 SIZE=1></TD></TR><TR><TD><FONT class=quote><BLOCKQUOTE>

On 2002-03-18 20:17, borre skrev:

MSI : 9,49%

Abit : 16,88%

Asus : 13,48%

Aopen : 13,49%

Intel : 12,68%

Soltek : 3,33%

 

Hvilket hovedkort-merke sa dere var værst??

 

</BLOCKQUOTE></FONT></TD></TR><TR><TD><HR width=100% color=#333333 SIZE=1></TD></TR></TABLE><!-- BBCode Quote End -->

 

var det ikke du som mente msi pro2-serien var et av de mest kjøpte her i landet?

 

kjøper 10.000 folk msi-kort og de har 9,49% feil, og 5000 folk kjøper abit som har 16,88% feil.. går opp i opp, det.

hehe...

 

flink i matte?

 

stå på :thumbup:

Lenke til kommentar

Har hatt tre MSI kort;

VIA KT333Ultra2 (VIA KT333)

Et eller annet VIA K8T800-kort

K8N Neo2 (nF3ultra)

 

Har bygget andre maskiner,bl.a. med nF2ultra fra MSI

Bare positivt å melde.

 

Har bygget en maskin med Abit (nF2-ultra) som det bare var tull med... synes å minnes at det var MYE tull med NF7-s korta til abit en periode... vanskelig å si noe om det, da mange hadde dette kortet... samme som at det er mange som har MSI nå.

 

MSI suger

 

Like saklig som om jeg kaller deg en IDIOT!

Lenke til kommentar

Jeg har skrudd sammen en god del pc'er for kompiser og bekjente, bruker ofte MSI og er veldig fornøyd med dem. Har også selv brukt en del MSI kort, og kun et av dem har røket, etter 2 års bruk, og da fikk jeg et helt nytt kort med MSI pga feilen på kortet var relatert til fabrikasjons feil.

 

Abit derimot holder jeg meg langt unna, har hatt dårlige erfaringer selv og mange av mine venner har også hatt mye problemer med dem. Så jeg holder meg langt unna de.

 

Nå i det siste har jeg også brukt en del ASUS kort, er fornøyd med de fleste, dog jeg heller litt mot MSI enda. Bruker selv for øyeblikket et MSI kort i min server og et ASUS kort i spill pc'en.

Lenke til kommentar

Hadde en god del problemer med et MSI-kort som ble kjøpt for 2 år siden da socket 478 var så in. Det var mye trøbbel med dette og slitsomt å konfigurere, dette sammenliknet med et asus-kort jeg også hadde.

 

Kjøpte uansett et MSI-kort for 1 år siden da jeg gikk for en amd64-PC, dette byttet jeg til et bedre MSI-kort i sommer. Selv med noe pirking er jeg absolutt fornøyd med de nåværende kortene, kan ikke sammenliknes med kortet jeg testet for 2 år siden. Er faktisk så fornøyd med MSI-produktene at det i dette øyeblikk ligger et splitter nytt K8T Neo2-kort bak meg, som skal brukes i en venns PC.

Lenke til kommentar

må si at mitt forrige hk som var et MSI kt3 ultra virket som en bedre og mer stabilt hk enn det jeg har nå (se signaturen)

 

har noen små issues med systemet mitt nå som jeg mistenker har med hovedkortet å gjøre

 

ser i signaturen din at du også overklokker litt.. ;)

 

kan vel kanskje ha noe med det å gjøre? :p

Endret av Eyzteinn
Lenke til kommentar

skjønner ikke at et par folk kan komme med grunnlag for at MSI e værdens dårligste å greier å greier... det høres jo bare dumt ut..

eg har MSI HK,GPU,TVkort ALT fungerer YPPERLI... Fleste eg kjenner har heller ikke hatt problemer med MSI, det er bare noen som overdriver noe EXTREMT..

Dessuten så vil eg si at eg har bestilt meg NYTT MSI HK å GPU :thumbup:

 

go go go MSI go go go

Lenke til kommentar

Det er bare deg. Alle jeg kjenner har bare hatt gode erfaringer med MSI, unntatt de som har prøvd seg med utdaterte VIA-drivere, osv..

 

For å sitere noe vi sa på ungdomsskolen: "IQ's på brukeren smitter over på PC'n". Dette sa jeg forøvrig også i forrige 'MSI er noe dritt'-tråd, og det gjelder generelt samme om det er abit, msi asus eller noe annet som skal trøkkes ned i søla.

Lenke til kommentar

MSI er faktisk den eneste hk produsenten jeg ikke har hatt problemer med på mine to pc'er, men jeg har hatt kort fra både Abit og Asus med feil på. Abitkortene fikk jeg ikke installert windows på, og Asuskortet tok kvelden etter ca. ett år.. Så MSI sugde iallefall ikke her :p eneste tingen jeg savner er flere overklokkingsalternativer i bios.

Lenke til kommentar

Har aldri vært borti større drit enn MSI.

 

Elendig spennings stabilitet, og forferdeligt dårlig justerings muligheter på vcore og vdimm. Greit nok jeg har sett MSI kort som har surra og gått noen år, men dette er ofte pc`er som har blitt lite brukt og ikke klokka.

 

Når man ser på den feil statistikken; Tenk på en ting:

Hvor mangen som kjøper MSI klokker kontra ABIT og Asus?

Ikke mangen tror jeg, for det første er MSI ett merke som helst blir valgt av de med tynn lommebok (no offence), og som ikke stiller så store krav som mangen andre, og som ikke tørr/kan overklokke. Abit og Asus (særlig Abit) blir valgt av entusiaster, og folk som liker å presse hardware`en sin til det ytterste, det er klart at disse hovedkorta lever ett langt farligere liv enn ett MSI kort som går på standard innstillinger hele sitt liv, og som kanskje har 10% av drifts tida til ett tilsvarende ABIT/Asus kort.

Press hardware`en til grensa, og man ser hva som har kvalitet. Press MSI og hele maskina kræsjer. Ustabil nok på standard innstillinger, med Vcore spennings kurve som ser ut som Opticom sin aksjekurs.

 

Måtte MSI og Via brenne i helvete for sine eldendige produkter. :thumbdown:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QqZexW9o
<!-- BBCode Quote Start --><TABLE BORDER=0 ALIGN=CENTER WIDTH=85%><TR><TD><font class=postbody>Quote:</font><HR width=100% color=#333333 SIZE=1></TD></TR><TR><TD><FONT class=quote><BLOCKQUOTE>

On 2002-03-18 20:17, borre skrev:

MSI : 9,49%

Abit : 16,88%

Asus : 13,48%

Aopen : 13,49%

Intel : 12,68%

Soltek : 3,33%

 

Hvilket hovedkort-merke sa dere var værst??

 

</BLOCKQUOTE></FONT></TD></TR><TR><TD><HR width=100% color=#333333 SIZE=1></TD></TR></TABLE><!-- BBCode Quote End -->

 

var det ikke du som mente msi pro2-serien var et av de mest kjøpte her i landet?

 

kjøper 10.000 folk msi-kort og de har 9,49% feil, og 5000 folk kjøper abit som har 16,88% feil.. går opp i opp, det.

Mener du dette seriøst eller har du begynt helgafylla litt vel tidlig?!

 

 

Har prøvd mange forskjellige hk produsenter og etter erfaringene så holder jeg meg til MSi. De er stabile(overklokker aldri) og har meget bra garantiløsninger hvis evt noe skulle gå feil. Har ikke opplevd dette med msi men mange andre produsenter

Lenke til kommentar
Press hardware`en til grensa, og man ser hva som har kvalitet. Press MSI og hele maskina kræsjer. Ustabil nok på standard innstillinger, med Vcore spennings kurve som ser ut som Opticom sin aksjekurs.

:roll: Hehe....har overklokka MSI hovedkort som bare det... var fakstisk første gang jeg overklokka noe...var vel for 5 år siden eller no.... Virket elt fint! Hverken ustabilt eller noen problemer med noe som helst... Og kjøpte faktisk et av de billigste på den tiden...var jo bare erm...16 år eller noe.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...