Gå til innhold

Suger MSI, eller, er det bare meg?


Avatar-

Anbefalte innlegg

Etter å ha lest utallige poster herpå forumet og andre steder så har jeg etterhvert begynt å se et mønster som danner seg. Nesten halvparten (oki, litt overdrevet) av alle poster som blir skrevet handler om enter ødelagte, grillete, buggete og generelt drittdårlige MSI Hovedkort og skjermkort, men spesielt det første....

Mange kompiser av meg som har MSI har ALLTID hatt problemer med det. Mange har bare plutselig daua helt... herregud ..

Jeg har bare kjørt Abit, og har ikke hatt -ETT- eneste problem med verken KT7A som jeg hadde før, eller mitt nåvæernde KR7A.

 

Jeg vet dette kan bety krig, men prøv å hold dere objektive hvis dere skal svare ... ;P

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har nå eid 2 stk. MSI hovedkort i kombinasjon med VIA chipset. Og er stolt over å kunne si at jeg ikke har hett noen problemer.

Som du sier finnes det mange innlegg med misfornøyde kunder, som eier eller har eid et HK fra MSI. Slik jeg ser det blir dette en diskusjon om hvilken produsent som har størst andel misfornøyde kunder.

 

For min del blir det som å diskutere om man liker Brittney Spears eller Madonna, eller AMD eller Intel.

Lenke til kommentar

Jeg har aldri hatt problemer med mitt MSI hovedkort.

Kanskje det har noe med eierne av hovedkortene å gjøre :wink:

Men så driver ikke jeg og klokker og herjer så mye heller da.Synes ikke det er så mye å hente hvis jeg får 2-300mhz ekstra.

Kjør standard..så slipper man problemer.

 

Mio

Lenke til kommentar

for meg oxo virker det som om mange har problem med msi hovedkort. Har hatt 3 forskjellige epox hovedkort og har ALDRI hatt et eneste problem.

 

Og skjermkort som er produsert av MSI, bla creative er heller ikke kjent for å være det beste som er å skaffe...

Lenke til kommentar

Kjøpte nylig et MSI K7T266 Pro2-RU hovedkort og en XP1700 og har aldri hatt en så fornøyelig erfaring med noen hovedkort/cpu kombinasjon. Alt går så det suser og har ennå ikke hatt noen problemer, hverken med eller uten overklokking :smile:

 

Kommer garantert til å kjøpe MSI igjen en annen gang

Lenke til kommentar

Jeg har hatt veldig masse tull med mitt MSI-kort. HAr løst seg nå, men sånne problemer burde vere unødvendige. Tror jeg skal vere forsiktig ved valg av MSI neste gang.

 

Helst ikke VIA, tror helst det blir AMD sine egne chiper eller nFORCE.

 

MSI sjerp dere ! Mange missfornøyde kunder her ute.

Lenke til kommentar

Quote:


On 2002-03-18 19:20, CPU skrev:

MSI suger



 

Duverden for en utdypende argumentering...

Denne personen virker som han vet hva man er ute etter.... lange og utdypende svar..

 

Har selv MSI, og har ingen problemer med det.

Men synes jo at det suger litt at G4 ikke er så bra kombo med dagens MSI kort :cool:

Lenke til kommentar

Jeg kjører med MSI kort og har ingen problemer! JA, ikke et eneste et! Med ASUS som jeg tidligere hadde fikk jeg aldri en stabil PC. Skjønner ikke helt hvor fu finner så mye shit snakk om MSI her! Jeg leste gjennom forum før jeg kjøpte ny PC og ble på det høyeste anbefalt MSI!

Lenke til kommentar

MSI er langt fra så feilfritt som andre store merker slik som Abit og Asus.

Sjekk ITButikken.no som oppgir reperasjons-prosent for de fleste hovedkortene de selger.

MSI : 9,49%

Abit : 16,88%

Asus : 13,48%

Aopen : 13,49%

Intel : 12,68%

Soltek : 3,33%

 

Hvilket hovedkort-merke sa dere var værst??

Undersøk før dere får munndiare!

Lenke til kommentar

vel hadde et abit hovedkort før. Var like stabilt som en ekte LADA, eller et rusisk atomkraft verk.

Hint hint hint.

Det eneste svak heten er at VI KAN IKKE BRUKE GeForce 4 !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ARRRRRRRRRRRRRRRRRRRRG

De som gjorde den tabben skulle ha vært TVANGS sendt til nordpolen.

Sint som f... ¤)#/&=)#¤¤?&=#¤?="(&.

 

Men ellers har jeg det bra.

I følge legen min da.

Lenke til kommentar

Har to hovedkort nå fra MSI og har ikke hatt noen problemer med noen av dem. Det ene kortet bruker et VIA chipset (K7T 266Pro-R) og det andre er et litt eldre kort som bruker et Intel BX chipset (6163 Pro). Hadde et Abit kort en gang i tiden som jeg hadde masse problemer med.

 

[ Denne Melding var redigert av: rXtotal på 2002-03-18 22:59 ]

Lenke til kommentar

ser folk kjører for det meste MSI/asus/abit o.l av hovedkort, men er det ingen av dere som har tenkt på å teste soyo dragon da ? har selv det, er meget fornøyd, har ingen probemer.. har oxo ett MSI gforce 2mx/mx 400 .. sugentskjermkort.. ja.. men har ikke råd til annet =(

 

 

Housey

Lenke til kommentar

Quote:


On 2002-03-18 22:58, house skrev:

ser folk kjører for det meste MSI/asus/abit o.l av hovedkort, men er det ingen av dere som har tenkt på å teste soyo dragon da ? har selv det, er meget fornøyd, har ingen probemer.. har oxo ett MSI gforce 2mx/mx 400 .. sugentskjermkort.. ja.. men har ikke råd til annet =(



 

Har hatt et hovedkort fra Soyo for lenge siden, veldig bra hovedkort. Problemet er at Soyo lenge har vært vanskelig å få tak i på det norske markedet. Men nå når Soyo er tilbake igjen i Norge ville jeg nok absolutt ha vurdert et hovedkort fra Soyo.

Lenke til kommentar

Quote:


On 2002-03-18 20:17, borre skrev:

MSI : 9,49%

Abit : 16,88%

Asus : 13,48%

Aopen : 13,49%

Intel : 12,68%

Soltek : 3,33%


Hvilket hovedkort-merke sa dere var værst??



 

var det ikke du som mente msi pro2-serien var et av de mest kjøpte her i landet?

 

kjøper 10.000 folk msi-kort og de har 9,49% feil, og 5000 folk kjøper abit som har 16,88% feil.. går opp i opp, det.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...