Gå til innhold

Noen som vil ha ulåst Barton som klokker bra?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvor kan du eventuelt bestille de? Fra utlandet altså. ITbutikkens utsettingssirkus tar knekken på meg...  :no:

Tror nok at det som finnes av lagrer er tømt verden rundt. Så det vil nok by på problemer å få tak i en XP-M 2500+ sånn med det første :mad:

 

Men for de som trenger en XP-M raskt, så er det mulig å få kjøpt en av meg. Ja, endog begge to om det så skal være :thumbup: I så fall er det bare å PM meg. Men jeg selger ikke til "spottpris" :cool:

Lenke til kommentar
Neeeeeeeeei! Det er ikke mulig! 16/3, det begynner å bli helt latterlig dette her :no:

Er det noen som har kontaktet Itbutikken for å høre om de kan ta inn xp-m2500 og eventuelt hvorfor datoene endrer seg hele tiden?

 

Jeg har tatt kontakt med Mamoz for å undersøke om de har muligheten for å ta inn disse cpuene.

 

Synd og skam at ikke webshoppene i Norge klarer å føre disse! Slått av danskene? grrr... :angry:

Lenke til kommentar
skal vi se på steppingen.... hmm...jeg skriver bare ned alt jeg :)  stepping: AXMD2200FJQ4C 2355065240273 AQYFA O342SPMW

 

noen som vet om dette er noe bra stepping ? :)

Etter som jeg kan se er det en uke 42 i 2003. De beste er etter uke 49 for xp-m2500 etter som jeg har lest.

 

Men klokk i vei så får vi se! (Håper den ikke suger... har nemlig sikkert samme karen her i morgen) :p

 

EDIT: Din cpu er av samme batch som pingo68 sin. Han klarte vel ca 2.2GHz stabilt på denne...

 

Børge

Endret av Børge
Lenke til kommentar

der har jeg satt den i :) men en ting som irriterer meg... i bios så står det unknown cpu type...ikke det at det har så mye og si men... hovedkortet er et Abit NF7-S V 2.0... tror dere at det har noe med biosen og gjøre ? og btw... har ikke begynt og klokke enda...kommer snart :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...