nkrystad Skrevet 18. februar 2004 Skrevet 18. februar 2004 Nå, etter at jeg slo på PC'en, kommer hele tiden det vinduet som sjekker virus i mail man får/sender i Norton AntiVirus. Det gir seg hvis jeg slår av internettforbindelsen. Det kommer også opp en annen melding, der det står: Norton AntiVirus kan ikke sende e-postmeldingen, fordi e-postserveren avviste meldingen: 554 The message is infected with the ¨clean W32/Netsky.B@mm¨ virus. Virus? Hva skal jeg gjøre?
Patience Skrevet 18. februar 2004 Skrevet 18. februar 2004 Nå, etter at jeg slo på PC'en, kommer hele tiden det vinduet som sjekker virus i mail man får/sender i Norton AntiVirus. Det gir seg hvis jeg slår av internettforbindelsen. Det kommer også opp en annen melding, der det står: Norton AntiVirus kan ikke sende e-postmeldingen, fordi e-postserveren avviste meldingen: 554 The message is infected with the ¨clean W32/Netsky.B@mm¨ virus. Virus? Hva skal jeg gjøre? Vel hva TROR du at du skal gjøre?? Scanne pc'en feks???
nkrystad Skrevet 18. februar 2004 Forfatter Skrevet 18. februar 2004 [etterligne]Jeg HAR scanna!!!!!!![/etterligne] Problemet er at Norton AV ikke klarer å fikse det. Når den scanner, viser den det samme viruset, men i forskjellige filer. Slik holder den på lenge.
nkrystad Skrevet 18. februar 2004 Forfatter Skrevet 18. februar 2004 Det er snakk om _mange_ filer. Hvordan gjør man det da?
Gunnar B Skrevet 18. februar 2004 Skrevet 18. februar 2004 Skru av system restore og prøv å scan i safemode. Eller prøven online virus scan. http://us.mcafee.com/root/mfs/default.asp
eiriksen Skrevet 22. februar 2004 Skrevet 22. februar 2004 Norton ga ikke ut virus-definisjoner for å fjerne NetSky.B før den 19., så det er grunnen til at du ikke fikk fjernet den.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå