banzay Skrevet 17. februar 2004 Skrevet 17. februar 2004 (endret) Jeg har gamle Battlefield m/road to rome og lurer på om vietnam er bra nok til og bytte Noen som har litt info om spillet? Endret 17. februar 2004 av banzay
ttt Skrevet 17. februar 2004 Skrevet 17. februar 2004 for det første så har ikkje bf vietnam komt ut enda. (kjem ut 19.03) info om spelet kan du finne http://www.gamer.no/produkt.php?produktid=14441 men det ser svært lovande ut.
osmoen Skrevet 17. februar 2004 Skrevet 17. februar 2004 for det andre? BF:V blir nok fett det, men synes nok de kunne drøye release enda en stund
Swixz Skrevet 17. februar 2004 Skrevet 17. februar 2004 Såvidt jeg har fått med meg, kommer BF1942 vietnam med helt ny grafikk-motor og "revolusjonerende" interaktive objekter/muligheter i spillet. Hvis selve gameplay`et er det samme som i den orginale + bedre grafikk, så er det en vinner for meg! PS: Tror grafikk-motoren er lik den som Medal of Honor kommer med i slutten av mars/april. Da vil du, bare for å nevne noe, få ringer i vannet av objekter treffer vannflaten.
notarget Skrevet 17. februar 2004 Skrevet 17. februar 2004 Battlefield er vel ikke expansion pack? Det er vel et helt nytt BF spill
TST Skrevet 17. februar 2004 Skrevet 17. februar 2004 Battlefield er vel ikke expansion pack? Det er vel et helt nytt BF spill Stemmer. Det er et stand-alone-produkt.
Bluebeans Skrevet 17. februar 2004 Skrevet 17. februar 2004 Alle bf entusiastene/expertene gleder seg jo veldig til Vietnam. Virker som om at de veit at det blir bra Men jeg gleder meg jeg også ja
Zuluzion Skrevet 17. februar 2004 Skrevet 17. februar 2004 Leste en artikkel om BF:V. Gleder meg vilt PS: Hørte at det kanskje gikk an å kutte opp folk med helikopter propellene. Men de var ikke helt sikre. Hørt fra BF folka
razh0r Skrevet 17. februar 2004 Skrevet 17. februar 2004 Leste en artikkel om BF:V. Gleder meg vilt PS: Hørte at det kanskje gikk an å kutte opp folk med helikopter propellene. Men de var ikke helt sikre. Hørt fra BF folka Det tviler jeg på
IntelAmdAti Skrevet 17. februar 2004 Skrevet 17. februar 2004 EA horer battlefield nå, de pumper ut små expansions med jevne mellom. Jeg sier drit i vietnam og RTR og last ned gratis mods ifra nettet.
Outlook Skrevet 17. februar 2004 Skrevet 17. februar 2004 (endret) EA horer battlefield nå, de pumper ut små expansions med jevne mellom. Jeg sier drit i vietnam og RTR og last ned gratis mods ifra nettet. Små expansions ja.. Nei, dette er jo et helt nytt spill! Ahh, tenkt så deilig det blir å kjøre heli over jungelen, mens kulene fyker forbi, og du smiler idet du ser nepalm brenne i syd.. Blir bra dette! Endret 17. februar 2004 av Outlook
Zuluzion Skrevet 17. februar 2004 Skrevet 17. februar 2004 Enig der. Har bare det orginale BF. Modsa er mye bedre en expansion packsa
Jon-d Skrevet 18. februar 2004 Skrevet 18. februar 2004 Er ikke så lenge siden jeg kjøpte meg BF... Hvilke mod er bra/best?
Stig_W Skrevet 18. februar 2004 Skrevet 18. februar 2004 Er ikke så lenge siden jeg kjøpte meg BF... Hvilke mod er bra/best? Uten tvil er Desert Combat den beste og mest gjennomførte modden til BF 1942. Faktisk bedre enn orginalspillet
Swixz Skrevet 18. februar 2004 Skrevet 18. februar 2004 Sitat: "I love the smell of napalm in the morning..." Apocalypse now.
ttt Skrevet 18. februar 2004 Skrevet 18. februar 2004 teamet bak desert combat skal vere med på utviklinga av bf vietnam så dette ser ut til å bli bra det.
Gunfreak Skrevet 18. februar 2004 Skrevet 18. februar 2004 det er en ting som jeg ikke liker med BF, og flere av modene inklusive DC det er at det tar så utrolig mange skudd får å ta livet av folk, det ser ikke utsom de har planer om å forandre dette i BF-V så jeg venter med å kjøpe dette til det kommer ut noen moder som fikser dette
rivaldo Skrevet 18. februar 2004 Skrevet 18. februar 2004 Er ikke så lenge siden jeg kjøpte meg BF... Hvilke mod er bra/best? Jeg synes at Desert Combat er bra. Men det er flere gode. Jeg nevner: Experience WWII, Forgotten Hope, BattleGroup42, Eve of Destruction. Trekker frem EXPww2 og BG42 som meget gode mods. Disse to har også flere fantastiske brett.
Outlook Skrevet 18. februar 2004 Skrevet 18. februar 2004 Er ikke så lenge siden jeg kjøpte meg BF... Hvilke mod er bra/best? Jeg synes at Desert Combat er bra. Men det er flere gode. Jeg nevner: Experience WWII, Forgotten Hope, BattleGroup42, Eve of Destruction. Trekker frem EXPww2 og BG42 som meget gode mods. Disse to har også flere fantastiske brett. Legger til Silent Heroes, svenskene mot nordmennene!
Kringla' Skrevet 18. februar 2004 Skrevet 18. februar 2004 Legger til Silent Heroes, svenskene mot nordmennene! Også kommer det nå endelig et nytt Helikopter, kanskje til nordmenne: http://www.silentheroes.se/screens.php
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå