Gå til innhold

telenor nede...


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Quote:


On 2002-03-18 11:41, PIIIpower skrev:

se å få deg en ordentlig levrandør da!! (NC)


:smile:
:)


 

For en tåpelig kommentar. NC driver ikke noe mobilnett. Det er bare to mobil-nettoperatører i Norge; NetCom Og Telenor Mobil. Reis litt rundt i verden og prøv andre mobiltelefonentt. Jeg tviler sterkt på at du finner mange andre steder i verden hvor moiltelefonettene er bedre enn i Norge.

Lenke til kommentar

Quote:


On 2002-03-18 12:44, SAA skrev:

Quote:


On 2002-03-18 11:41, PIIIpower skrev:

se å få deg en ordentlig levrandør da!! (NC)


:smile:
:)


 

For en tåpelig kommentar. NC driver ikke noe mobilnett. Det er bare to mobil-nettoperatører i Norge; NetCom Og Telenor Mobil. Reis litt rundt i verden og prøv andre mobiltelefonentt. Jeg tviler sterkt på at du finner mange andre steder i verden hvor moiltelefonettene er bedre enn i Norge.

 

Jeg er temmelig sikker på at når PIIIpower skrev NC så hintet han om NetCom, som er den eneste konkurenten til telenor mobil her i landet (slik du påpeker).

Lenke til kommentar

Quote:


On 2002-03-18 12:44, SAA skrev:

Quote:


On 2002-03-18 11:41, PIIIpower skrev:

se å få deg en ordentlig levrandør da!! (NC)


:smile:
:)


 

For en tåpelig kommentar. NC driver ikke noe mobilnett. Det er bare to mobil-nettoperatører i Norge; NetCom Og Telenor Mobil. Reis litt rundt i verden og prøv andre mobiltelefonentt. Jeg tviler sterkt på at du finner mange andre steder i verden hvor moiltelefonettene er bedre enn i Norge.

 

NC=NetCom :smile:

Lenke til kommentar

Quote:


On 2002-03-18 12:44, SAA skrev:

Quote:


On 2002-03-18 11:41, PIIIpower skrev:

se å få deg en ordentlig levrandør da!! (NC)


:smile:
:)


 

For en tåpelig kommentar. NC driver ikke noe mobilnett. Det er bare to mobil-nettoperatører i Norge; NetCom Og Telenor Mobil. Reis litt rundt i verden og prøv andre mobiltelefonentt. Jeg tviler sterkt på at du finner mange andre steder i verden hvor moiltelefonettene er bedre enn i Norge.

 

NC=NetCom :smile:

Lenke til kommentar

Quote:


On 2002-03-18 13:01, Ola PeK skrev:

Er det fleire som har inntrykk av at det har vore eit aukande antal doble/multiple postingar her dei siste dagane?

Skriptfeil?

Eller ser eg skrømt midt på dagen no?


 

Det nok bare noen som prøver og få flere poster...

 

sånn som meg...

 

... nå

 

:wink:

Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...

Quote:


Den 2002-03-18 11:41, PIIIpower skrev:

se å få deg en ordentlig levrandør da!! (NC)


:smile:
:)


 

Vel, jeg er ikke Telenor fan (faktisk det motsatte), men Telenor skal ha det at de faktisk har det mest stabile nettet av disse to. Jeg har erfaring med begge da ei venninne hadde NetCom før. Hun har byttet til Tele 2 nå som bruker Telenors nett. Jeg bruker også Tele 2 og har opplevd én gang de siste 4 årene at nettet har vært nede.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...