Gå til innhold

Pakkene jeg bestiller fra nettbutikker er ofte


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
trenger ikke innom oslo. viss webshoppen har avtale med posten om at pakken blir sendt direkte. komplett har slik avtale

Vel! har bestilt en pakke fra komplett nå(som skal til Troms), som ligger i oslo nå:(

 

Var inne på pakkesøk på posten.no å pakken var først levert inn i stokke å nå ligger den i oslo.

 

Å sånn har d alltid vært når jeg har bestilt fra komplett.

Så at de har en avtale om direkte forsendelse tviler jeg på.......

Lenke til kommentar

Er rimelig sikker på at pakken IKKE ligger i Oslo!

Saken er nok heller det at pakken er undertransport.

Når pakken er registrert i Oslo blir den sortert ilag med andre pakker som skal samme vei. Deretter kommer det ikke noe ny registrering før pakken sorteres ved neste post-terminal. Og TRANSPORTEN lan ta noen dager...

Når jeg bestiller noe bruker det å stå ankomstregistrering på Oslo i 2-3 dager før det står registrering i Fauske (bor i Vesterålen). De 2-3 dagene har pakken vært i tog og lastebiler...

Lenke til kommentar
Så at de har en avtale om direkte forsendelse tviler jeg på.......

Jeg bor på andre siden av fjorden i forhold til Komplett (Halden). I begynnelsen ble pakkene jeg bestilte registrert i oslo, men nå pleier den å komme rett fra Stokke til Sarpsborg, som ligger 20 min fra Halden...tror faktisk de har sånn avtalle azza... :dontgetit:

Lenke til kommentar

Transporten fra Oslo tar 2-4 dager....

Hvis en pakke blir sendt fra f.eks. vestlandet 1. februar vil den bli ankomstregistrert i oslo 2-3. Februar. Så vil det ta 2-4 dager til pakken blir registrert i Fauske (hvis den skal til Harstad), og ytterligere 1-2 dager til den er fremme. Det vil ikke si at pakken ligger i Oslo i 2-4 dager, men at pakken ligger i et tog 2-4 dager før den blir registerert neste gang...

 

Men husk også at lørdag og søndag ikke blir regnet som "dager" av posten...

Lenke til kommentar
Synes det egentlig er litt tullball at alt skal være innom Oslo så lenge.

 

Håper de kommer med noe bedre senere..

Leser du egentlig svarene du får?

 

Som det er tydelig svart, så er ikke pakken lenge innom Oslo, men den bruker 2-3 dager på å fraktes fra Oslo til Fauske. I den perioden er siste registrering naturlig nok Oslo, siden ingen på toget registrerer din pakke ved hver stasjon de passerer. ;)

 

Du kan synes pakken bruker lang tid i tog/bil, men det er jo en annen sak.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...