Jump to content
Sign in to follow this  
Stig-Arne

Komplett.no

Recommended Posts

Komplett.no har fått den del kritikk i det siste om kundeservice demmes.

Nå kommer en ros til dem om servicen

Kjøpte for vel en uke siden Koss UR18 hodetelefon. Som jeg har fått problemer med. Skjev fordeling av lyden. Kontaktet komplett og de skulle sende meg nytt sett så snart de hadde det inne på lager igjen. Helt gratis og jeg skulle bare beholde det gamle..:D

 

Vanvittig bra :thumbs:

Share this post


Link to post

Jepp!

Komplett har flott kundeservice, og de eneste jeg kan sammenligne deres kundeservice med, er HWB og et enmannsforetak (husker ikke helt navnet, men jeg handla der, og jeg ble fornøyd:))

 

Selv har jeg aldri hatt en negativ erfaring med en nettbutikk. Jeg har handlet hos ITbutikken, Databutikken, Komplett, HWB, Pcutstyr.no ++.

 

Men eneste jeg har sendt noe i retur til, er Komplett, og de er jeg fornøyde med.

Geinalt!

Edited by [ReXoR]

Share this post


Link to post

fint å høre!

kjøpte meg en WD hdd hos dem for en stund siden, som tok kveld etter et par måneder da, men fikk en ny og større hdd som kompensasjon.

syns de er veldig seriøse med kundebehandling og service

Share this post


Link to post

Må få skryte litt av de jeg og. Kjøpte et demobrukt hk av typen P4P800 på datakjeden. Det er fremdeles en viss forbindelse mellom datakjeden og komplett.no. Det fulgte ikke med driver-CD, og datakjeden hadde ingen ekstra CD-er. Ringte komplett.no sin support-telefon og forklarte mitt problem. Resultat: De sendte meg driver-CD'en til hk. Kan ikke være mer fornøyd.

Kanskje litt off-topic, men fant ut at datakjeden i trondheim kan skaffe alt som selges på www.microplex.no. F.eks. vil et Lian Li PC75 USB fulltower til 2595,- hos www.microplex.no koste 2795,- hos datakjeden. Og portoen koster vel uansett rundt 200,-... Synes det er en ganske bra pris.

Share this post


Link to post

Har alldri hatt noe problem med komplett jeg! Vil tørre å påstå at de er en av de beste web shoppene en kan handle fra (iallefall i Norge)!

 

:thumbs: Komplett.no :thumbs:

 

Edit: Skrivekjell

Edited by P-in-P

Share this post


Link to post

Tror jeg skal holde meg til komplett framover,de er de største og komme alltid til å bli det. Har handla hos de fleste kjente web shoppene og multicom sammen med komplett kommer best ut når det gjelder kundeservice.

 

Har lest at hwb er også veldig bra, de gjenstår å prøve.

 

Alle disse butikken har de samme varene med nesten samme pris, for å vinne kunder så er det service de må konkurrere på. Det er den viktigsten faktoren ved kjøp over internett. Folk som ikke har handlet over nettet bruker det som et moment for å ikke handle der. De fleste tror at de får bedre service fordi de har et fysisk sted å gå til. Sannheten er at de går glipp av billigere varer med kanskje bedre service og support.

 

Så vhis det er noen som jobber på et sånt nettbutikk, sats på god service hvis dere vil vinne kunder.

Share this post


Link to post
Komplett.no har fått den del kritikk i det siste om kundeservice demmes.

Nå kommer en ros til dem om servicen

Kjøpte for vel en uke siden Koss UR18 hodetelefon. Som jeg har fått problemer med. Skjev fordeling av lyden. Kontaktet komplett og de skulle sende meg nytt sett så snart de hadde det inne på lager igjen. Helt gratis og jeg skulle bare beholde det gamle..:D

 

Vanvittig bra :thumbs:

vel jeg tror ikke helt kreditten her går til komplett.

 

Hadde også problem med koss øretelefoner.

Koss har livstids garanti på øretelefonene er det noen feil på dem får du nye alt du trenger er kviteringen.

 

Jeg har vistnok sendt inn mine 2 ganger og fått nye være gang.

Share this post


Link to post

hmm får litt deja-vu.. tror kanskje dette er skrevet før.. menmen

 

kjøpte et demo abit nf-s 7 av komplett.. den ene ram slotten funket ikke (det var iallfall litt problemer med rammen). Etter kortet hadde vært hos dem en uke (sikkert mye trafikk) fikk jeg helt NYTT kort... Er veldig fornlyd med kunderservicen deres.

 

mvh en glad kunde aka Erik

Share this post


Link to post
' date='16/02/2004 : 12:13'] Selv har jeg aldri hatt en negativ erfaring med en nettbutikk. Jeg har handlet hos ITbutikken, Databutikken, Komplett, HWB, Pcutstyr.no ++.

 

Men eneste jeg har sendt noe i retur til, er Komplett, og de er jeg fornøyde med.

bare vent til noen av varene du bestillte fra itbutikken/databutikken blir ødelagt... da kan du regne med 3mnd++ vente tid!

Share this post


Link to post
,16/02/2004 : 12:13] Selv har jeg aldri hatt en negativ erfaring med en nettbutikk. Jeg har handlet hos ITbutikken, Databutikken, Komplett, HWB, Pcutstyr.no ++.

 

Men eneste jeg har sendt noe i retur til, er Komplett, og de er jeg fornøyde med.

bare vent til noen av varene du bestillte fra itbutikken/databutikken blir ødelagt... da kan du regne med 3mnd++ vente tid!

Mmm.. Det jeg frykter :dontgetit: men får håpe det ikke kommer til å skje.

Share this post


Link to post
Komplett.no har fått den del kritikk i det siste om kundeservice demmes.

Nå kommer en ros til dem om servicen

Kjøpte for vel en uke siden Koss UR18 hodetelefon. Som jeg har fått problemer med. Skjev fordeling av lyden. Kontaktet komplett og de skulle sende meg nytt sett så snart de hadde det inne på lager igjen. Helt gratis og jeg skulle bare beholde det gamle..:D

 

Vanvittig bra :thumbs:

Godt og høre flere som er fornøyd!

Share this post


Link to post

vel jeg tror ikke helt kreditten her går til komplett.

 

Hadde også problem med koss øretelefoner.

Koss har livstids garanti på øretelefonene er det noen feil på dem får du nye alt du trenger er kviteringen.

 

Jeg har vistnok sendt inn mine 2 ganger og fått nye være gang.

kreditten går til komplett.no for at de sender varen ut til meg uten at jeg sender den inn igjen. Normalt må man først sende inn den ødelagte varen for så å få ny vare.

Share this post


Link to post

De som må ha dårlige erfaringer er i såfall uheldige. Alt i alt er jeg veldig fornøyd med dem (se min tidligere post over). Det gir meg lyst til å handle hos dem igjen.

Share this post


Link to post

Jepp.

Jeg vil regne med at de som har hatt en uheldig erfaring med Komplett er enten MEGA-KRESNE og tror at Komplett er guder som jobber DAG OG NATT for å behandle DERES ordre/sak, eller så har de vært fullstendig usaklige/uhøflige i mail/kontakt med Komplett.

Share this post


Link to post

Hadde en del problemer med et hovedkort som jeg kjøpte på komplett. Minnet som jeg i utgangspunktet hadde bestilt var ikke helt kompatibelt med hovedkortet. Det ble en del korrespondanse for å få testet hovedkort osv. Det endte med at jeg måtte ha nytt minne, dette fikk jeg til prisen for det gamle til tross for at det nye var dyrere! Det hele kostet meg bare en hundrelapp i frakt.

 

Har ikke mye erfaring med andre web butikker, men tror det skal vanskelig gjøres å få en kundeservice som er bedre enn komplett. Bare man er høflig og fornuftig når man skal kontakte butikken så er det ikke noe problem. Å sende sinte og spydige mailer skaper bare dårlig stemning og ikke bedre kundeservice. Hvis du selv satt i en butikk og betjente kunder som var sinte og frekke tror jeg ikke du ville vært så veldig motivert til å gjøre en god jobb.

 

Komplett har samvittighet.......

Share this post


Link to post
' date='19/02/2004 : 07:04'] Jepp.

Jeg vil regne med at de som har hatt en uheldig erfaring med Komplett er enten MEGA-KRESNE og tror at Komplett er guder som jobber DAG OG NATT for å behandle DERES ordre/sak

Hæ? Mener du å si at de ikke gjør det? :p

Share this post


Link to post

Jeg har et problem med Komplett.no akkurat nå, jeg kjøpte et skjermkort fra Komplett.no, det var det feil på, kortet er helt dø.

Søkte retur på den varen for godt over 3 uker siden, venter nå på et retur nummer, har enda ikke fått det. Så jeg sendte de en mail for noen dager siden der jeg sa at jeg syntes dette hadde tatt litt vel lang tid. Til svar fikk jeg bare et kort og presist "Du får bare vente på retur nummeret".

Så her sitter jeg å venter, med andre ord blir jeg ikke forundret om dette kommer til å ta to måneder til sammen før jeg faktisk sitter her med nytt kort i hånda, for de kommer sikkert til å bruke lang tid på å teste det og slike ting.

Så jeg har blandede følelser for komplett.no, for jeg søkte retur på en annen vare en gang i tiden, og da husker jeg at det gikk ganske kjapt.

Edited by Kyrandian

Share this post


Link to post

Hei Kyrandian og resten av gjengen,

 

At du har ventet så lenge som 3 uker er verken bra eller normalt (en retursak skal normalt være behandlet i løpet av få virkedager, i tillegg kommer naturligvis postgang) I en kort periode hadde retursystem på våre nettsider et mild forkjølelse og det er mulig at dette er årsaken til forsinkelsen i dette tilfellet. Vi får tilføye at dette rammet svært få, men det er naturligvis svært kjedelig for de uheldige. Slikt fører til lengre behandlingstid enn ønsket.

 

Vi ønsker uansett å hjelpe til når slike saker dukker opp så ta kontakt med oss på epost retur@komplett.no, eller telefon 33 47 14 40, så vil en av våre konsulenter hjelpe deg igjennom og finne en løsning på denne saken. Det er i både din og vår egen interesse og få rettet opp i slike saker.

 

Håper dette løser seg på en enkel å grei måte, og ser fremover til å høre fra deg hvis det skulle være noe. Ønsker deg og dere andre en riktig god dag videre og en god kommende helg!

 

Mvh,

Komplett.no

Share this post


Link to post

Har selv handlet mye fra komplett til meg selv og andre + fra andre. Har hatt mange returer til dem, men de har ikke satt fra seg ansvaret, alle gangene har de sendt nytt. Det eneste som jeg har opplevd var den Plasma Skjermen til en venn av fattern. Men ellers så finns det bare skryt fra min side, og skal jeg slutte å handle fra dem så må det være at de gjør noe veldig negativt mot meg..........

Share this post


Link to post

Folka på Komplet må jo rødma av all rosen som fremkommer her.....

 

til å være den største (eller en av de største, er ikke sikker) nettbutikken på sitt område så vil det alltid være noen som ikke er fornøyd. Selv har jeg ingen dårlige erfaringer derfra, men så har jeg heller aldri hatt noe tull med det jeg har kjøpt.

Share this post


Link to post

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...