Gå til innhold

Erstatte kazaa...med hvaa?


gromgut32

Anbefalte innlegg

Jokki

 

Det har ikke noe med om jeg ødelegger protokollen, jeg har en 1mb linje som jeg deler med 3 andre så poenget er vel at om jeg for det første lar BT laste på fult så kveler jeg dl båndnredden på BT og for alle andre. så ikke så krasse komentarer nå!! :angry:

Hvor fort tror du laster ned bryr jeg meg ikke om, men å spærre uploaden er desperat spør du meg.

men i alle dager da. Hva er poenget da, om jeg lar BT uploade fullspeed som er 25kb så kveles min DL til omtrent 3kb og så om jeg setter upload til 10-13kb så spiller det ingen rolle for noen. Annet en for meg, da får jeg også brukt BT så om jeg ikke gjør det så gidder jeg jo ikke bruke BT og da forsvinner faktisk det 10-13kb som du kunne ha trengt. skjønner ikke helt poenget ditt med at jeg ødelegger protokolen for jeg deler det jeg kan. Gjør jeg ikke`????????

hvis alle hadde bare delt halvparten av hastigheten de hadde til rådighet så ville du bare kunne laste ned halvparten av det du kan. Se på mitt eksempel på hva som skjedde med FastTrack. Det samme kan skje med BitTorrent ved at alle reduserer sin upload.

 

Forresten. Godt råd! Ta det litt rolig. Ingen grunn til å hisse seg opp.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har lest om mange nye virus i avisene den siste tiden, der står det og blant annet om kazaa som avr veldig utsatt for virus angrep. Jeg ble så skremt at jeg slettet alt med kazaa og installerte emule. Da fikke jeg et nytt problem, jeg klarte ikek å laste ned noe. Alle serverne var døde, hvor finner jeg info om hvor de levenede serverne er?

Lenke til kommentar

du kan koble til en server så virka.. da blir det lasta ned ai heil liste med bra serverar..

 

for å koble til Byte Devils legg til IP 66.246.54.138 Port 3306 Navn Byte Devils i boksen øverst til høgre..

 

 

det finst serverliste og på internett, men det e ettlant gale på emule-project.net (kan ha sammenheng med DDoS angrepe der).. viss du går innpå overnet.com kan du sikkert finne liste der og

Endret av Semikolon
Lenke til kommentar

Du laster ikke ned direkte fra BitTorrent! Du må gå inn på sider der det er linker til BitTorrent nedlastinger, men med BitTorrent får du for det meste lastet ned serier o.l, ofte japanesiske! Det er mulig at jeg tar gruelig feil her, men da får dere rette på meg hvis det er saken her!

Du tar gruelig feil..

Lenke til kommentar
du kan koble til en server så virka.. da blir det lasta ned ai heil liste med bra serverar..

 

for å koble til Byte Devils legg til IP 66.246.54.138 Port 3306 Navn Byte Devils i boksen øverst til høgre..

 

 

det finst serverliste og på internett, men det e ettlant gale på emule-project.net (kan ha sammenheng med DDoS angrepe der).. viss du går innpå overnet.com kan du sikkert finne liste der og

http://ed2k.2x4u.de/index.html

her har du et par lister over eDonkey2000 servere

Lenke til kommentar

Nå bruker jeg Shareazaa, og det ser ut til å funke ganske bra. Den tar jo BitTorrent-filer oxo, og det er jo lekkert.

Mangler bare noen bra BitTorrent-linker nå..

Men begynner å skorte på Telenor begrensningen på 10 giga i mnd nå da..Pokkers telenor! Noen som vet om de har tenkt å forandre policy'n sin og fjerne begrensningen snart? De er jo de eneste av over 60 leverandører i Norge som har begrensning av nedlastning ennå. Og slett ikk de billigste heller.. :thumbdown:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...