Gå til innhold

Erstatte kazaa...med hvaa?

gromgut32

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har noen gode forslag til en erstatning for kazaa?

Har brukt den lenge, men må da være noe bedre der ute?

Om du vet om noe bedre, si gjerne noe om hvordan det funker oxo, så jeg slipper å tråle gjennom vage bruksanvisninger på engelsk.

Hadde vært fint med noen gode forslag. :w00t:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Var mest krangling der da. Lastet ned BitTorrent. Innstallerte seg på ett sek og tok meg rett til en side der de maser om en donasjon...ellers kan jeg ikke se noe som gjør at jeg kan søke etter noe eller laste det ned..?? :thumbdown:

Skrevet

BitTorrent så jo interessant ut til å begynne med,men hvordan bruker jeg det? Har ikke sett noe til det siden jeg så beskjeden om at det var innstallert. Finner det ikke på startmeny heller.

Skrevet

Bruker selv Edonkey2000. Samme nettverk: emule. Begge tar edonkey-linker. Vet ikke helt om jeg tør driste meg på å komme med noen sider med edonkeylinker selv om det i og for seg er lovlig.. :/

Skrevet

Det jeg først og fremst er på utkikk etter, er jo ett program som er like greit å bruke som kazaa og helst mer effektiv. Spesiellt på større filer og de som er vanskelige å finne.

Skrevet
BitTorrent så jo interessant ut til å begynne med,men hvordan bruker jeg det? Har ikke sett noe til det siden jeg så beskjeden om at det var innstallert. Finner det ikke på startmeny heller.

Du laster ikke ned direkte fra BitTorrent! Du må gå inn på sider der det er linker til BitTorrent nedlastinger, men med BitTorrent får du for det meste lastet ned serier o.l, ofte japanesiske! Det er mulig at jeg tar gruelig feil her, men da får dere rette på meg hvis det er saken her!

Skrevet

Trodde jo BitTorrent var ett program jeg brukte for å laste ned da. Ser jo ikke direkte oversiktktlig og greit ut det da.

Tror nok jeg går for ett program med enklere oppsett.

Skrevet
For store filer: BitTorrent

For små filer: DC++ (zDC++ oDC++)

Hva kaller du små filer? alt over 10mb fungerer ypperlig i BitTorrent.

Og BitTorrent er slettes ikke vanskelig, det finnes mange klienter der ute og få av disse er vansklige å forstå.

De to nettverkene som ligner mest på FastTrack(KaZaA) er Edonkey2000/Overnet og Gnutella/Gnutella2 hvor man enkelt søker etter filene. Begge disse nettverkene støttes av Shareaza ved siden av BitTorrent.

hvis du leser gudien så ser du at jeg nevner et par alternativenr. Har tenkt å oppdatere den til helgen med et par bilder av de forskjellige klientene og legge til IRC og DirectConnect

Skrevet
Var mest krangling der da. Lastet ned BitTorrent. Innstallerte seg på ett sek og tok meg rett til en side der de maser om en donasjon...ellers kan jeg ikke se noe som gjør at jeg kan søke etter noe eller laste det ned..?? :thumbdown:

var bare for og få litt oversikt over hva de fleste her omkring bruker...og ja det var en del krangling der, men også litt nyttig stoff!

Skrevet

BitTorrent er veldig bra :thumbup: For å laste ned må du gå inn på Suprnova og der finner du liste på musikk, spill, filmer og program. I hver kategori er det delt inn etter OS (kan også være konsol f.eks Xboks). Der trykker du bare på filen du vil laste ned og velger hvor, så kan du fortsette hvis du ikke ble ferdig. :w00t:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...