oya Skrevet 15. februar 2004 Skrevet 15. februar 2004 Har en stasjonær maskin som win xp er nyinstallert på. Når jeg kobler til kabelen fra kabel-modemet kommer jeg med ikke inn på internett. Har ikke installert noe driver for nettverkskortet, men det ser ut som at den har driver (realtek). Har en bærbar som internetten funker på. Har prøvd å kopiere innstillingene, men ingenting funker. Noen som vet hva som kan være galt. Har hatt internett på den stasjonære før jeg formaterte.
sub1343 Skrevet 15. februar 2004 Skrevet 15. februar 2004 det er enkelte modem sm låser seg til mac adressen på nettverkskortet, slaå av modemet og slå det på igjen når du setter en annen pc til det. Har du satt dynamisk ip?
oya Skrevet 15. februar 2004 Forfatter Skrevet 15. februar 2004 hmm.. Har før byttet kabeln mellom disse to maskinene uten problemer, men kan jo prøve
finfyr Skrevet 15. februar 2004 Skrevet 15. februar 2004 Jeg sliter av og til med at linjen henger seg opp, som de kalte det på Supporten. Prøvd å frigi IP, og fornye etterpå? Om ikke ringer du AVIDI og kjefter på de....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå