Gå til innhold

Konsert tråden (Acthung: Modem Warning!)


Nidhogg

Anbefalte innlegg

En tråd for deg som har vert på konsert og vil fortelle om hvor bra/dårlig den var

Du kan også opplyse om kommende konserter. Vis oss gjerne noen bilder

_

Jeg var nettop på konsert med BigBang!

Den var konge :thumbs:

Kjempe bra!

_

BigBang er i slaget, vokalist Øystein i front:

BIGBANG.jpg

_

Jeg fikk møte vokalisten og hele bandet signert den nye live skiva (Radio Radio TV Sleep) :w00t: :

det_store_m0tet.jpg

_

Et bilde som ble litt merkelig :

stilig.JPG

Endret av Nidhogg
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Konserter er artig å gå på.

De jeg kommer på i farten som jeg har vært på er

Kreator, Moon Spell, AC/DC, Alice Cooper, Dio, Black Sabbath, Jethro Tull, ZZ top, Kiss, Iron Maiden, Deep Purple, hauger med amatør konserter og norske band konserter,

Det er sikkert flere, men det var det jeg kom på ifarten.

Lenke til kommentar

Hmm..konserter jeg har vært på..går ikke så mye for jeg er ganske folkesky..

men noen har det blitt.

 

Wacken festivalen 1999, som ble en smule ødelagt av at dama jeg var dødsforelska i fløy rundt med en tysker og klådde/klinte på han hele tida.

Men plenty med heavy metal, bl.a. Edguy, Skyclad, Tristania, Dokken,

In Flames, Rage, Angra, umm..husker ikke alle.

 

I oslo har det blitt

Iron Maiden, Candlemass, Dream Theater, 1349, Entombed,

Red Harvest..alle fete konserter men må si Iron Maiden og Dream Theater stikker seg ut som helt fantastiske. Sikkert fordi jeg er blodfan av begge bandene.

Endret av Bitex
Lenke til kommentar
En tråd for deg som har vert på konsert og vil fortelle om hvor bra/dårlig den var

Du kan også opplyse om kommende konserter. Vis oss gjerne noen bilder

_

Jeg var nettop på konsert med BigBang!

Den var konge :thumbs:

Kjempe bra!

_

BigBang er i slaget, vokalist Øystein i front:

http://www.home.no/nidh0gg/div/bilder/big_...ten/BIGBANG.jpg

_

Jeg fikk møte vokalisten og hele bandet signert den nye live skiva (Radio Radio TV Sleep) :w00t: :

http://www.home.no/nidh0gg/div/bilder/big_...store_m0tet.jpg

_

Et bilde som ble litt merkelig :

http://www.home.no/nidh0gg/div/bilder/big_...rten/stilig.JPG

hehe, er det du? Fett :p Jeg stod rett ved siden av deg! hehe ;) Glimmers konsert forresten :D

Lenke til kommentar

hehe, jeg var han halvlave langhåra skrullingen :p Du ligner litt på en gammel kompis av meg, så det er mulig jeg så litt på deg på en ikke kontaktsøkende måte ;) Savnet forsåvidt summer rain på konserten, men men. Man kan ikke få alt i livet :p

 

Ser jeg deg på "Night of Darkness" så skal jeg vinke og slå meg i panna. OK? hehe

Lenke til kommentar

TSK5.jpg

 

TSK6.jpg

 

TSK.jpg

 

Jeg var på konsert med Tre Små Kinesere i midten av januar. Hadde ikke med meg digitalkameraet mitt, så jeg måtte nøye meg med mobilkvalitet over bildene.

 

Fin konsert. Holder for tiden øynene åpne på utkikk etter alt som er av konserter og annen live musikk.

Lenke til kommentar
Var på "Night of Darkness" der Satyricon spillte først, så tok Turboneger over.'
Satyricon var helt greit, hørte en del på det før, men har på en måte utvikla musikk-sansen en del siden den gang.

Da Turboneger endelig kom på secenen ble det helt villt!!
Og under "Drenched in Blood" , blei jeg dynka i falskt blod. Deilig :w00t:
Men det var desverre fotoforbud :dontgetit:

så dere får nøye dere med [url="http://www.home.no/nidh0gg/div/bilder/night_of_darkness/meg_drenched_in_blood.jpg"][b]dette bildet[/b][/url] av meg etter konserten

terningkast: 7 :thumbs:
en opplevelse for livet. umulig å beskrive med ord :cool:

Tracklist:
1. Blizzard of flames
2. Wipe it till it bleeds
3. Selfdestructo bust
4. Back to dungaree high
5. Turbonegro must be destroyed
6. Get it on
7. Sell your body (to the night)
8. Ride with us
9. Denim demon
10. Fuck the world
11. Prince of the rodeo
12. [url="http://www.home.no/nidh0gg/div/bilder/night_of_darkness/meg_drenched_in_blood.jpg"][b]Drenched in blood[/b][/url]
13. Gimme some
14. –Kort opphold-
15. Age of pamparius
16. Don`t say motherfucker, motherfucker
17. Le Saboteur
18. Erection intro/Hank introducing the band
19. I got erection (with Satyr of Satyricon)
20 Outro/Chariots of fire Endret av Nidhogg
Lenke til kommentar

jeah! BTW: ****** helsetrøyemafia som helt sikkert aldri har hørt hverken turbo eller satyricon. Opplevde samme gjengen på valentourettes, stod helt framme ved scenen og klatret i monitorene. blæh! hehe, whatever :p Finfin gig bare skuffende at vi ikke fikk ass rocket, kun Oslo som får romperakett :(

Lenke til kommentar

Så Silver på garage forrige fredag, hadde aldri hørt dem før. De var bare helt ufattelig dyktig live. Er vel den beste konserten jeg har fått med meg hittil i bergen. (Turboneger i haukelandshallen hadde seff gått over om lydmennene ikke hadde glemt ørene sine på nachspielet natten før...)

Lenke til kommentar

Siste jeg var på var "Faith and the Muse" i oktober. Lenge sida, men til gjengjeld var det vanvittig bra! Og jeg har en trommestikke signert av alle i bandet! Desverre har jeg bare papirbilder derfra.... Også er det bilde av meg på Gåte-hjemmesida...

 

Ellers var det Nightwish i sommer da... Bare synd det ikke var 18år der, iallefall på ekstrakonserten! Bor i Stavanger, så det er ikke alt jeg får med meg av moroa...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...